خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ حمیدرضا مجیری به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از زحمات سرهنگ مسعود جهانگیری تقدیر و تشکر شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۲۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ جهانگیری در این شهرستان گفت: ویژگی‌های اخلاقی، خلوص نیت، توجه به مردم و محرومین سرهنگ جهانگیری منحصر به فرد است و جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: پس از شهادت سردار رشید ایران و جبهه مقاومت همگان وظیفه داریم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب رهبری معظم انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است را تبیین و در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: در مکتب حاج قاسم، ذوب شدن در ولایت، اخلاص کامل، عشق به مردم، خدمت گذاری، احیا و سربلندی ارزش‌های الهی و انسانی وجود دارد و این مکتب نباید فقط به حوزه نظامی محدود شود.

فرمانده سپاه صاحب اوظیفه (عج) اصفهان افزود: نقش بر آب‌کردن نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست که برای چپاول بیش‌تر ثروت‌های کشور‌های اسلامی و به ذلت کشاندن ملت‌های اسلام و تجزیه کشور‌های منطقه غرب آسیا و ایجاد خاورمیانه جدید تلاش میکنند، از دست آورد‌های شهید سلیمانی است.

وی گفت: در شرایطی که جبهه استکبار به دنبال تجزیه سوریه و عراق به چهار و ایران به شش کشور کوچک بود، سردار دل‌ها با مدیریت جبهه مقاومت مانع عملیاتی شدن این نقشه شوم شد و متجاوزان به جان و ناموس ملت‌های منطقه را با خاک یکسان کرد.

سردار فدا، شهید سلیمانی را قهرمان نجات مظلومان از چنگ اشغالگران تروریست آمریکا معرفی کرد که تلاش همه‌جانبه برای آزادی سوریه، بحرین، عراق، لبنان، فلسطین و نابودی گروهک‌های تروریستی ازجمله داعش جنایتکار انجام داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار