خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
حجت الاسلام غلامعلی خبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون مطرح کرد
نشست فرهنگی بصیرتی بزرگداشت سرداردلها سردار سلیمانی درپایگاه مجتهده امین روستای تندران حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۳۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، نشست فرهنگی بصیرتی بزرگداشت سرداردلها سردار سلیمانی درپایگاه مجتهده امین روستای تندران حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون برگزارشد.

حجت الاسلام غلامعلی خبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در این نشست با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی گفتند: شهید سلیمانی قهرمانی است ماندگار،وبه تعبیری زیبای مقام عظمای ولایت هم قهرمان ملت ایران و هم قهرمان امت اسلامی والگو مکتبی است برای تمام آزادیخواهان، مصلحان و آزاداندیشان.

حجت الاسلام  خبازی تصریح کردند:این سردار عزیز و بزرگوار برای سربلندی وعزت واقتدار امت های اسلامی و جلوگیری از نفوذ اسلام التقاطی و خشن داعشی و طالبانی وناکام گذاشتن نقشه های دشمن، تمام هستی خود را در طبق اخلاص می گذاشت و دوران زندگی 63 ساله او سرشار از جهاد و تلاش، مجاهدت و خدمت بود.

 ایشان افزودند:اگر نام سردار سلیمانی در قلبها و دلها مانده است و خواهد ماند به خاطر این است که این شهید بزرگوار مظهر اخلاص و معنویت شجاعت و مقاومت تیزهوشی و درایت بود و خود را مقید به دستورات دینی و تبعیت محض از ولایت می دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها