خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه ناحیه همدان خبر داد

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در همدان

مسئول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه ناحیه همدان از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در ششمین رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه همدان بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۵۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کریم مطهری در آئین برگزاری ششمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه که به مناسبت سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» در سالن ورزشی سپاه ناحیه همدان برگزار شد؛ اظهار داشت: در وجود شهید «سلیمانی» عشق به ولایت، عشق به مردم کشور خود و عشق به مستضعفین جهان، موج می‌زد.

وی افزود: نقل است به «حاج قاسم سلیمانی» پیشنهاد داده بودند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، اما ایشان گفته بودند من سرباز ولایت هستم و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنم، در وصیت‌نامه ایشان هم که نگاه کنید نوشته بر روی سنگ قبرم تنها کلمه سرباز نگاشته شود.

مسئول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه ناحیه همدان ادامه داد: ایشان عاشق مردم بود و در هر جایی که مشکلی برای آن‌ها پیش می‌آمد سریع به آنجا می‌شتافت و نمونه‌اش سیل اخیر خوزستان بود و همچنین عاشق مستضعفان و مظلومین جهان بود و آن را نیز همه به وضوح دیده بودند که چگونه در اواخر عمر شریفشان سختی‌ها را به جان خریده بودند و در کشور‌های مختلف جانفشانی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهید «سلیمانی» در کنار عطوفت و مهربانی که به مردم مستضعف داشت؛ تنفر نسبت به کفار و استکبار جهانی نیز داشت و همچون یک دژ مستحکم در مقابل آن‌ها ایستاده بود و مصداق بارز آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بودند، بنابراین آن‌ها نیز همیشه در صدد به شهادت رساندن ایشان بودند که بالاخره نیز توانستند.

مطهری گفت: در این رزمایش که به مناسبت سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» انجام شد ۷۵۰ بسته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۸ هزار بسته نیز توسط سپاه اهدا شده و برای اینکه بسته‌ها غنی‌تر شوند به یک هزار بسته تقلیل یافته است.

وی ادامه داد: همچنین توسط پایگاه‌های بسیج نیز ۲ هزار بسته تهیه شده و در مجموع ۳ هزار بسته در این ایام بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه ناحیه همدان از اقدامات دیگر قرارگاه را ذبح ۲۲۵ قربانی و ۷ هزار و ۶۰۰ بسته گوشت، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، ۷۰ سری جهیزیه و... عنوان کرد و گفت: در مجموع این کمک‌ها بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات