به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی :

رقابت خبرنگاران بسیجی شهر یاسوج در میدان تیراندازی

اصحاب رسانه شهر یاسوج با حضور در میدان تیر، آمادگی خود در تیراندازی را محک زدند.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۳۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج با اعلام این خبر افزود: در ابتدای این میدان تیر، خبرنگاران شهر یاسوج با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های این قهرمان ملی تجدید پیمان کردند.

سید فرشاد رجائی فر افزود: این میدان تیر با حضور مسئول بسیج رسانه استان، خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و خبرنگاران صداوسیمای استان برگزار شد که مورد استقبال بسیجیان عرصه رسانه قرار گرفت.

مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج هدف از اجرای این دوره آموزشی را افزایش اطلاعات و مهارت این بسیجیان درخصوص تجهیزات نظامی و تیراندازی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه های مختلف شهر یاسوج در این دوره آموزشی شرکت کردند، تاکید کرد: کانون بسیج رسانه شهر یاسوج در طول سال برنامه های آموزشی و فرهنگی مختلفی را برای اصحاب محترم رسانه مرکز استان برگزار می نماید.

وی اضافه کرد: زریر حجتی از ( پایگاه خبری بندیر نیوز)، مهدی مرادی(خبرگزاری تابناک) ،سرکار خانم مریم قربانی( روزنامه ابتکار)، راضیه آرچین (خبرگزاری علم و فناوری)، مرضیه جوشن(خبرگزاری دفاع مقدس) و جواد عالی منش از خبرگزاری صداوسیمای استان رتبه های برتر میدان تیر را کسب کردند که از طرف این کانون مورد تقدیر قرار می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار