خبرهای داغ:
سرپرست تیم مقاومت عاشورایی آذربایجان شرقی خبر داد

حضور 22 ورزشکار تیم مقاومت تیراندازی در لیگ برتر کشور

سرپرست تیم مقاومت عاشورایی آذربایجان شرقی با اابراز رضایت از آمادگی بالای ورزشکاران از عملکرد این تیم در هفته اول لیگ قهرمانی کشور تیراندازی باکمان، افزود: 22 ورزشکار در تیم مقاومت تیراندازی حضور دارند.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۳۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میلاد بابازاده سرپرست تیم تیراندازی باکمان مقاومت عاشورایی استان ، گفت: امسال با چهار تیم کامل در رشته های ریکرو و کامپوند در دو بخش بانوان و آقایان در لیگ برتر کشوری حضور داریم. هر رشته هشت  ورزشکار و جمعا ۳۲ ورزشکار در تیم مقاومت تیراندازی می‌کنند.

بابازاده گفت: تیم‌های امسال با وجود قرنطینه کشوری رکوردهای بالایی دارند و این موضوع از ورزشکاران تیم مقاومت هم مستثنی نیست و کمانداران تیم ما نیز با تمرینات قبل از شروع مسابقات، آمادگی جسمانی خود را حفظ کردند و قول حداقل دو سکو در این رقابت‌ها را از بابک مصباح، سرمربی تیم مقاوت عاشورایی استان گرفته‌ایم.

وی مطرح کرد: در بخش کامپوند آقایان با چهار هفته رقابت و کسب ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول و در بخش ریکرو آقایان با چهار هفته رقابت و کسب هفت امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد و در بخش بانوان در هفته اول و دوم رشته کامپوند توانست پنح امتیاز کامل از تیم محبوب تهران و یک امتیاز از تیم مس کرمان جمعا با شش امتیاز در رده سوم جدول و در رشته ریکرو با یک بازی کمتر از سایر تیم ها با کسب ۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار داریم.

سرپرست تیم مقاوت عاشورایی گفت: زحمات دکتر کاظم قبادی رئیس هیات تیراندازی باکمان آذربایجان شرقی برای ساختن این موقعیت حضور تیم استان در لیگ برتر که بعد از ۱۰ سال به تحقق پیوست موجب پیشرفت و انگیزه هر چه بیشتر کمانداران استان خواهد بود.

وی در پایان با تشکر از مسئولان مقاومت عاشورای استان بابت شرایط رفاهی و خدماتی کمانداران که باعث شد ورزشکاران با خیال آسوده در رقابت ها حضور یابند و بابک مصباح، سرمربی تیم که چند ماه قبل از شروع لیگ شبانه روز برای تیم زحمت کشیدند، آرزوی امیدواری و موفقیت برای این تیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها