رئیس سازمان بسیج اصناف کشور مطرح کرد؛

اولین ماسک با کیفیت ایران در اشتهارد تولید شد/ لزوم برخورد جدی با واردات ماسک های چینی قاچاق

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در حال حاضر 500 کارگاه جهادی روزانه 17 میلیون ماسک استاندارد تولید کرده و 20 هزار نفر در این راستا مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۹۳۱۰۷۱۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  غلامرضا حسن پور در مراسم افتتاح اولین خط تولید ملت بلون با فیلترینگ 95 درصد در کشور که در کارخانه بی بافت گستر اشتهارد صورت گرفت، گفت: در حال حاضر 500 کارگاه جهادی روزانه 17 میلیون ماسک استاندارد تولید کرده و 20 هزار نفر در این راستا مشغول به کار هستند.

 اولین ماسک با کیفیت ایران در اشتهارد تولید شد/ لزوم برخورد جدی با واردات ماسک های چینی قاچاق
وی افزود: متاسفانه در ابتدای شیوع ویروس کرونا برخی از شرکت های انحصاری از دادن پارچه به بازار خودداری می کردند و 2 ماه سلامت مردم را در گرو سودجویی خود قرار دادند اما با حمایت سپاه و بسیج امروز شاهد افتتاح پارچه ای هستیم که اولین تولید ملت ملون در کشور است.
 
وی با اشاره به اینکه روزانه 6 میلیون ماسک را می توانیم تولید کنیم و صادرات هم در دستور کار است، اظهار داشت: امروز نظارت و حمایت بسیج باعث تولید بهترین پارچه شد است اما باید جلوی ماسک های غیر استاندارد را بگیریم زیرا حتی اگر 1 نفر مبتلا شود خواب راحت نداریم.
 
حسن پور تصریح کرد: علاوه بر جلوگیری از تولید ماسک های غیر استاندارد و بدون مجوز باید مانع واردات ماسک های چینی و قاچاق شد، البته خوشبختانه نقش بسیج در تاریخ کشور ماندگار شد و آمار فوتی ها به زیر 100 نفر رسیده است.
 
وی گفت: اولین خط تولید پارچه ملت بلون (ماده اولیه تولید ماسک باکیفیت) استان البرز با همکاری بسیج اصناف کشور در شهرک صنعتی اشتهارد راه اندازی شد.
 
وی افزود: این سازمان با به کارگیری ظرفیت های مردمی و با الگوگیری ازدفاع مقدس توانست به لطف الهی موضوع ماسک در کشوررا از تولید تا مصرف مدیریت کند به نحوی که هم اکنون ماسک به وفور و قیمت ارزان و با کیفیت در دسترس عموم مردم قرار دارد.
 
وی گفت: امروزخدمت رسانی بسیج اصناف درتامین ماسک کشوروارد مرحله جدیدی شده و با افتتاح خط تولید پارچه ملت بلون که اصلی ترین ماده ماسک راتشکیل میدهد، افتخاردیگری بربرگ زرین خدمات سپاه وبسیج افزوده خواهد شد.
 
حسن پور سلامت مردم را با استفاده ازماسک های استاندارد را حائز اهمیت  دانست وگفت: به همین منظوراستفاده از پارچه های ملت بلون استاندارد درتولید ماسک الزام آوراست لذا افزایش تولید ملت بلون درکشورازبرنامه های این سازمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار