خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مراسم نمادین گرامیداشت یوم الله 18 دی

حجت الاسلام ملایی اعلام کرد: مراسم نمادین گرامیداشت یوم الله 18 دی، روز بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ، سالروز حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۰۷۳۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از وقایع مهمی که در دهه بصیرت و میثاق با ولایت قرار دارد سالروز حمله موشکی به عین الاسد مهم ترین پایگاه شیطان بزرگ در عراق است که در روزشمار دهه بصیرت به عنوان روز بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ نامگذاری گردیده است.
ملایی افزود: نیروهای مقتدر نظامی ایران به ویژه سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی پس از جنایت بزرگ آمریکای خبیث در به شهادت رساندن شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند و اثبات نمودند که آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند و تمام تهدیدات آنها تو خالی می باشد.
وی گفت: این اقدام تاریخی نیروهای مسلح پس از حضور ده ها میلیونی مردم قدرشناس در تشییع پیکر مقدس شهدای مقاومت که یوم الله بزرگترین بدرقه جهانی را آفرید؛ دومین سیلی محکم مردم ایران به آمریکای جنایتکار بود و ضمن اثبات اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی، هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت و آبروی آمریکا را در منطقه و جهان برد و یوم الله غرور آفرین اقتدار ملی و سیلی به شیطان بزرگ را آفرید. مردم قدرشناس هر ساله این ایام الله غرور آفرین را در دهه بصیرت، گرامی خواهند داشت.
حجت الاسلام ملایی گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به این مناسبت اجتماع محوری نخواهیم داشت و مراسم نمادین و با جمع بسیار محدود برگزار می شود. در این مراسم نمادین فردا پنج شنبه 18 دی ماه جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان جهت تجدید میثاق با ولایت و بهره مندی از رهنمودهای حضرت آیت الله عبادی، نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با ایشان دیدار خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار