خبرهای داغ:
نشست بصیرتی ویژه خواهران بسیجی در حسینیه مسجد پنج تن شهر آشخانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۷۹۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی در جمع خواهران بسیجی  با سخنرانی حجت الاسلام لیاقتی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان در محل حسینیه مسجد پنج تن آل عبای آشخانه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام لیاقتی با اشاره به اولین مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مثال بارز آیات قرآن کریم است.

وی با اشاره به خاستگاه مکتب شهید سلیمانی، افزود: امروز تجسم اسلام نبوی، انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه وصیت‌نامه شهید سلیمانی را باید تبیین و تشریح کرد، گفت: حاج قاسم در وصیت‌نامه خویش از انقلاب اسلامی به عنوان تجسم اسلام ناب یاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم روحیه  جهاد و ایثار داشت، تصریح کرد: امروز وقت کار، تلاش و کوشش است و باید مانند حاج قاسم ها و آیت الله مصباح ها تلاش کرد چرا که دشمن دائم در حال فتنه انگیزی است.

حجت الاسلام لیاقتی اظهار کرد: اگر بصیرت نباشد به دام دشمنان خواهیم افتاد و در هر مسئولیتی هم باشیم در زمین آنها بازی خواهیم کرد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان با بیان اینکه علامه مصباح فیلسوف و عالم بی نظیری بود، افزود: ایشان اطاعت از ولی فقیه را راه نجات مردم می دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها