خبرهای داغ:

غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود

مشاور عالی شهید سپهبد سلیمانی گفت: سردار سلیمانی؛غیور، زمان شناس، بصیر، ولایتمدار و دشمن شناس بود و غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضد ارزش‌ها را قبول نداشت.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۴۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، به همت ستاد امر به معروف دامغان، در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وبیناری با حضور حجت السلام و المسلمین سعادت نژاد، مشاور عالی شهید حاج قاسم سلیمانی و اعضای ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان ها، ادارات و اساتید و دانشجویان برگزارگردید.
مشاور عالی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدا به نقش امر به معروف در جامعه و جلوگیری از بی تفاوتی با اجرای درست امر به معروف و زبان لین در این راستا اشاره نموده و در ادامه به بیان خاطرات و رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و در ادامه افزود: اگر عملیاتی می‌خواست صورت گیرد، حاج قاسم، فرمانده و پیشتاز بود و به خط مقدم می‌رفت و آنجا قرار می‌گرفت و به نیرو‌های تحت امر می‌گفت: بیایید.
وی ادامه داد: نگاه و تفکری که سردار داشت برگرفته از دفاع مقدس بود و بار‌ها خودشان گفته بودند که ما دفاع مقدس را با این فرهنگ پیش بردیم. برو نه؛ بیا اصل بود، یعنی اگر عملیاتی می‌خواست انجام بشود فرمانده و پیشتاز بود و به خط مقدم می‌رفت و آنجا قرار می‌گرفت و به نیرو‌های تحت امر می‌گفت: بیایید. برخلاف آنچه در دنیا مرسوم است که فرمانده پشت سر نیروهایش می‌رود و می‌گوید بروید جلو.
سعادت نژاد خاطر نشان کرد: این آمدن به شکلی بود که در جبهه‌های مختلف و در والفجر ۸، کربلای ۱ تا ۵، لشکر ثارالله لشکری بود که بیش از همه یگان‌های رزم ما خودش را به هدف از پیش تعیین شده می‌رساند.
وی تاکید کرد: حاج قاسم در تمام این لحظه‌های نبردی که با عوامل استکبار در منطقه بود سعیش این بود که خودش در آنجا باشد.
مشاور عالی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی؛ غیور، زمان شناس، بصیر، ولایتمدار و دشمن شناس بود و غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضد ارزش‌ها را قبول نداشت.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در الگوسازی مکتب شهید سلیمانی گفت: با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی رفتار سردار سلیمانی، مکتب حاج قاسم را می‌توان آیینه تمام نمای شخصیت والای این شهید بزرگوار از لحاظ رفتار، شیوه رزم، حضور در میدان‌های نبرد، رفتار با نیرو‌ها و سازماندهی نیرو‌ها دانست.
سعادت نژاد، به انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده سپاه قدس، بعد از شهادت حاج قاسم اشاره و افزود: سردار قاآنی هم که در مکتب سردار سلیمانی درس آموخته است، بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، علمدار این عرصه می‌باشد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها