فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک:

در دیدگاه شهید سلیمانی، ولایت فقیه محور بصیرت است

فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک گفت: در دیدگاه شهید سلیمانی، ولایت فقیه محور بصیرت است و شهدا از پایه‌های اصلی بصیرت در شرایط کنونی هستند و طبق دیدگاه حاج قاسم، آمریکا دشمن اصلی است.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۵۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، سرهنگ سلطانی در نشست بصیرتی که با موضوع میثاق با ولایت، در حوزه حضرت زینب (س) قرچک برگزار شد، افزود: میثاق با ولایت محور تفکر سردار سلیمانی و همه شهدا است.

 وی با اشاره به یوم الله نهم دی ماه، گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. سلطانی با بیان سخنان مقام معظم رهبری در این باره اظهار داشت: مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.  در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت.

وی افزود: نهم دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

 سرهنگ سلطانی گفت: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

وی خاطر نشان کرد: مردم با فتنه 88 به بصیرتی رسیدند که حتی حوادثی مانند آن، نمی تواند به کشور آسیب بزند. بصیرت سیاسی حاج قاسم سلیمانی چند پایه دارد و اصلی ترین این پایه آن است که ایشان انقلاب و اسلام را دو روی یک سکه می دانند و بین اسلام و انقلاب اسلامی هیچ تفاوتی قائل نیستند.

 

خبرنگار/ الهه کمیجانی

ارسال نظرات