خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز قدرت پوشالی آمریکا رو به زوال است.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۴۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت یوم الله حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی شیطان بزرگ – عین الاسد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی اوکراین، با اشاره به اینکه سلاح بزرگی که فوق همه‌ی سلاح‌ها است، سلاح ایمان است، گفت: آن کسی که به قدرت لایزال الهی متصل شود در هر شرایطی پیروز است.

وی با بیان اینکه پیروزی تنها غلبه ظاهری بر دشمن نیست، افزود: پیروز میدان مبارزه، فردی است که در این میدان به عقل، وحی و حقیقت کمال انسانی دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه “وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ” گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق این آیه شریفه هستند و هرگز از دشمنان هراسی ندارند.

امام جمعه بیرجند، گفت: بنا بر روایات ائمه معصومین در جریانات آخرالزمانی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همان افرادی هستند که تحت عنوان مردان بزرگ آزمایش‌های سخت یاد شده اند، در روایتی دیگر از امام صادق (علیه السلام) از افرادی که در حرکت عظیم مردمی (انقلاب اسلامی) که از شهر قم شروع می‌شود، همراه هستند به عنوان پاره‌های آهن سخت نام برده شده است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در روایتی از پیامبراکرم (صلوات الله علیه) و امام صادق (علیه السلام) در نزدیکی ظهور، شهر قم بر تمام دنیا حجت می‌شود، افزود: در این روایات منظور از شهر، شکل مهندسی و معماری آن نیست، بلکه در ادبیات سیاسی به معنی هدف و انگیزه حاکمان آن شهر است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: در بخشی از این روایات آمده است که نفوذ شهر قم به نحوی است که سیاست‌های آن از شرق تا غرب عالم تعیین کننده خواهد بود، به طوری که امروز ما به وقوع پیوستن این روایات را مشاهده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی محکم رزمندگان و فرماندهان جمهوری اسلامی به استکبار بود، اظهار کرد: امید است زمینه و شرایط لازم جهان به حد نصابی برسد که فرمانده اصلی جهان را زیارت کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، افزود: در دنیایی که استبداد، بی عدالتی و ظلم بیداد می‌کند و حاکمانی که کارشان جز قتل، غارت و تجاوز نیست رو سفیدی برای کسانی می‌ماند که در برابر این ستمگران ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر این ظلم مقاومت کرده و هر کجا که صدای مظلومی شنیده شود برای کمک آماده اند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی امروز قدرت پوشالی آمریکا رو به زوال است، خاطر نشان کرد: آمریکایی که تا چند دهه پیش فقط با جابه جا کردن یک ناو، حاکم و نظام یک کشور را عوض می‌کرد، امروز توسط فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی به گونه‌ای تهدید می‌شود که ترس به جان سیاستمداران این کشور می‌اندازد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها