نماینده مردم زرند و کوهبنان:

وصیت نامه شهیدحاج قاسم سلیمانی بایستی در کتب درسی قرار گیرد

عفت شریعتی ، در جمع اعضای شورای اموزش وپرورش زرند گفت: وصیت نامه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی باسیتی در کتب درسی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۱۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، در دهمین نشست اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند که با حضور اکثریت اعضاء در سالن شهید سلیمانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار شده بود، گفت:: وصیت نامه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی باسیتی در کتب درسی قرار گیرد.
    وی شهید سلیمانی را مصداق عینی و واقعی یک فرد انقلابی دانست و گفت: شهید سلیمانی در توسعه و صدور انقلاب، ایجاد امنیت و انسجام در محور مقاومت با روحیه‌ای عملگرا و به دور از شعار فعالیت می‌نمود.
    شریعتی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات فرهنگیان در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: خدمات معلمان در مدارس و آموزش دانش آموزان در شبکه دانش آموزی شاد جزء باقیات الصالحات آنان خواهد بود.
    گفتنی است تقویت فرهنگ آموزش، اقتدار جایگاه علم و فرهنگ و فضای آموزشی بایستی معرفت آفرین باشد از دیگر محور‌های سخنان نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بود.
    لازم به ذکر است در این مراسم آیین تجلیل از دانش آموز ابوالفضل اسلامی حائز رتبه چهارکنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک منطقه سه کشور و محمد حسین حسنی رتبه ۴۷ منطقه ۳، با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند، آیین تجلیل از دانش آموز ابوالفضل اسلامی حائز رتبه چهارکنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک منطقه سه کشور در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.
    گفتنی است در کنکور سراسری ۹۹، ابوالفضل اسلامی دانش آموز دبیرستان علامه حلی این شهرستان رتبه چهار کشوری در رشته ریاضی در منطقه سه و همچنین محمد حسین حسنی از دبیرستان علامه حلی نیز رتبه ۴۷ منطقه سه در رشته ریاضی را کسب کردند.
    خبرنگار:غلامرضا نورالدینی
ارسال نظرات