خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

برگزاری رزمایش کمک مومنانه با عنوان «به رسم حاج قاسم» در همدان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) همدان از برگزاری رزمایش کمک مومنانه با عنوان «به رسم حاج قاسم» به همت بسیجیان پایگاه‌های این حوزه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۲۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

برگزاری رزمایش کمک مومنانه با عنوان «به رسم حاج قاسم» در همدانداوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و هم‌رزمان این شهید والامقام و دهه بصیرت و میثاق با ولایت، حوزه حضرت فاطمه(س) با همکاری پایگاه‌های مقاومت تابع این حوزه «به رسم حاج قاسم»، رزمایش کمک مومنانه را در مسجد محمد رسول الله(ص) همدان برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این رزمایش تعداد ۷۰ بسته معیشتی شامل مواد خوراکی، مواد شوینده و ماسک و ۸۰ تکه البسه در مجموع به ارزش۳۶ میلیون تومان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) همدان گفت: این رزمایش با همکاری ۱۲ پایگاه مقاومت و به میزبانی پایگاه هدیه الزهرا به منظور هم افزایی و  مشارکت جمعی پایگاه‌های مقاومت و همچنین ادامه راه شهید «حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای این کمک مومنانه مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز در اختیار خانواده‌ای که دارای کودک سرطانی هستند توسط پایگاه فاطمیون قرار داده شد.

داوند عنوان کرد: همچنین ۷۰ پرس غذای گرم به نذر« حاج قاسم سلیمانی» توسط پایگاه لیله القدر در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات