فرمانده سپاه ناحیه جغتای با اشاره به اینکه فتنه 88 زنگ بیدارباش بود، تاکید داشت: تنها راه نجات از فتنه گوش به فرمان ولی فقیه بودن است.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۹۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل زیبایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای در مراسم تکریم و معارفه پایگاه شهدای فشانجرد که با رعایت اصول بهداشتی و همزمان با ایام دهه بصیرت برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام دهه فاطمیه به اهمیت موضوع بصیرت و روشنگری در مقابل فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: فتنه‌ها را با روشنگری باید خاموش کرد هرجا روشنگر باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می‌شود فتنه معنایش این است که عده‌ای با ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان می‌شوند فضا را غبارآلود می‌کنند و چهره دشمنی خود را پنهان میکنند و ضربه می‌زنند.

فرمانده سپاه ناحیه جغتای به فتنه‌های انجام گرفته از صدر اسلام تا انقلاب و همچنین فتنه‌های دهه ۶۰ و ۷۰ و فتنه ۸۸ اشاره کردو افزود:مردم در مقابل فتنه ۸۸ خودجوش به پا خواستند و در ۹ دی ماه مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند و با هوشیاری و بیداری در مقابله با فتنه گران با ولایت و آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

وی به پیچیدگی فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فقط به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بصیرت و آگاهی مردم این فتنه به فرصت تبدیل شد.

اسماعیل زیبایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: اگر ما خواب برویم جبهه دشمن پشت سنگر خودش معلوم نیست به خواب رفته باشد. او بیدار است و علیه ما توطئه خواهد کرد. فتنه ۸۸ برای ما یک زنگ بیدار باش بود.

وی در انتها با دعوت مردم به آگاهی و بصیرت در سایه ولایت به فتنه‌های دهه ۹۰ در فتنه‌های پیش رو اشاره کرده و افزود :
راه نجات از فتنه‌ها گوش به فرمان ولایت بودن است. در طول بیش از ۴۰ سال از عمربا برکت انقلاب اسلامی هرجا به حرف ولایت و رهبری گوش کردیم موفق بودیم و هرجا گوش نکردیم آسیب دیدیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها