خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آبادان از اجرای برنامه شب شعر مقاومت بمناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس،به میزبانی عشیره آل احمد آلبوشعیب در روستای طره خضر(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، در ادامه اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت دهه بصیرت و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت،پایگاه بسیج سیدالشهدا(ع) بر این آمدند تا با اجرای برنامه ای تحت عنوان فوق در محله استقراری،با ولایت مطلقه فقیه و به تبع آن سراداران شهید تجدید بیعت کنند که با همراهی و ورود شیخ عشیره آل احمد آلبوشعیب مقرر گردید برنامه به میزبانی این مردمان شریف واقع در حاشیه رود بهمنشیر و با حضور سران و بزرگان عشایر منطقه برگزار گردد.

سرگرد هجریان افزود: بر اساس تقویم زمانبندی و هماهنگی از پیش بعمل آمده،برنامه شاخص شب شعر مقاومت برگزار گردید که در ابتدا مجری مطرح استانی ضمن عرض ادب و خوش آمد به نیابت از سپاه و شیخ عشیره به جمع حاضر،به زبان عربی فصیح اقدام به قرائت نطقی دلنشین خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب به شرح ذیل خواند:
آمریکای آدمکش،جنایت بزرگی انجام داد و شخصیت بزرگی را به شهادت رساند که همانند سرور خود ابوالفضل العباس(ع) علیه کفر و ظلم قیام کرد و همیشه همانند آن معصوم مواظب بود که کسی جرأت تعرض به حرم حضرت زینب(س)نداشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: شعراء،مداحان اهل بیت(ع) و خطبا هر کدام طی چند دقیقه ابراز ارادت و محبت خود را نسبت به خاندان پیامبر(ص) و سردار دلها نشان دادند.سپس یکی از سران عشایر منطقه پشت تریبون آمد و از پشتیبانی ولایت فقیه طبق فرمایش امام راحل(ره) گفتند و افزود این امر مهم قوم لر،کرد،عرب و... ندارد و همگی زیر چتر ولایت مطلقه فقیه با هم متحد و برادر هستیم و هدف شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار میدهیم و یاد و خاطره شهید سلیمانی در منطقه همیشه زنده است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه بصیرت خاطر نشان کرد: مهمان و سخنران ویژه جلسه،امام جمعه شهرستان بود که ایشان در ابتدا ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه اطهر،فاطمه زهرا(س) که با سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت کنونی حاج قاسم سلیمانی،همچنین رحلت جانسوز عمار انقلاب آیت الله مصباح یزدی،اضافه کرد دشمن پس از انقلاب اسلامی با دو جبهه با ما وارد جنگ شد
سخت:حمله به کشور بواسطه رژیم بعث که رزمندگان جانانه مقابل آنان ایستادند.
نرم:نفوذ،خیانت و حمله به اندیشه های اسلامی که فرمانده مقابله با این تهاجمات،آیت الله مصباح یزدی بود.
امام جمعه ولایی شهرستان آبادان در ادامه از بانیان این مجلس قدردانی کرد و گفت این جلسه از شرافت و قداست برخوردار است،چون شیوخ عشایر،علما اعلاء و مردم ولایتمدار منطقه طره خضر در آن حضور دارند.اهالی گرانقدر عرب خوزستان در تمامی صحنه ها هنرنمایی کردند و در مسیر مکتب حضرت زهرا(س) یعنی امام شناسی و پشتیبانی از ولی خود خوش درخشیدند. چون فهم و درک درست دارند.و این هنرنمایی در تاریخ ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها