خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

حکومت آمریکا در حال فروپاشی است

امام جمعه ارومیه گفت: دولتی که خود را خدا خطاب می‌کرد و ربوبیت خداوند را به چالش کشیده بود و جمعیت این کشور نیز به جای خداوند حاکم آن را می‌پرستیدند امروز شاهد افول آن هستیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۲۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به آثار آیه قرآنی بسم‌الله الرحمن‌الرحیم اشاره کرد و اظهار داشت: هر کسی به طور مدام بسم‌الله الرحمن الرحیم بخواند، هیبت عظیمی از او در دل‌های اهل عالم پیدا می‌شود و همواره مورد احترام همه مردم قرار می‌گیرد.

 وی افزود: گفتن این آیه در آغاز هرکاری باعث برکات فراوان در کارهای شخص شده و عاقبت آن کار واجب به ختم به خیر شدن است.

 امام جمعه ارومیه با اشاره به 17 دی‌ماه 1314 سالروز اعلام کشف حجاب توسط رضاخان به اطاعت از انگلیس در ایران بیان کرد: کشف حجاب توسط رضاشاه یک اقدام ضد اسلامی و ضد انسانی بود و او با این کار قصد داشت فرهنگ استبداد و استعمار را در کشور ساری و جاری کند.

 وی عنوان کرد: حجاب حکم خداوند است و به مصلحت زنان و جامعه و احکام ضروری دین بوده و بی‌تردید زن با حجاب محدود نمی‌شود بلکه حفظ می‌شود، بنابراین نبود حجاب در بانوان علاوه بر اینکه خود را دچار گناه می‌کند ممکن است در دیگران نیز اثر بگذارد و دچار گناه کند.

 وی با اشاره با فرمایشات پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند، از زنان مسلمان هرکس به خدا اعتقاد دارد باید زینت خود را به غیر از همسر آشکار نکند و هرکس بی‌حجابی را ترویج دهد دین خود را فاسد کرده و خشم خدا را برانگیخته‌ است.

قریشی با اشاره به وضعیت کنونی کشور آمریکا بیان کرد: دولتی که خود را خدا خطاب می‌کرد و ربوبیت خداوند را به چالش کشیده بود و  جمعیت این کشور نیز به جای خداوند حاکم آن را می‌پرستیدند امروز شاهد افول آن هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در ادامه بر مشارکت بیش از پیش مردم در مصرف بهینه برق و گاز تأکید کرد و گفت: با توجه به سرد شدن هوا و افزایش میزان مصرف برق و گاز،  مردم و مسئولان در این زمینه صرفه جویی را سرلوحه امور خود قرار داده تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

 انتهای پیام

ارسال نظرات