خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

افول امریکا غیرقابل کتمان است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد، آمریکا دیگر «ابرقدرت نیست» بلکه چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۷۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه افزود: تفکر ترامپ و رفتار او یک استثناء نیست و آثار سیاسی و اجتماعی این تفکر، به صورت کم‌سابقه‌ای با تبدیل شدن کنگره آمریکا به میدان جنگ، درگیری مسلحانه و خونریزی، بروز و ظهور یافت. 

وی در ادامه با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم، ادامه داد: نوزدهم دی، یک نقطه درخشنده است، نه فقط در تاریخ قم، بلکه در تاریخ کشور و انقلاب. جوانان قم، مرد و زن، طلبه و غیر طلبه، در این روز یک پاسخ مؤمنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود به رزمایش پهپادی ارتش نیز اشاره و بیان کرد: ارتش در این رزمایش، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها را، با قابلیت‌های خیره‌کننده به رخ دشمن کشید و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله مصباح نیز اظهارداشت: مبارزه‌ی کمتر شخصیتی همچون آیت الله مصباح با «اسلحه علم و استدلال» در مقابل جبهه کفر، در طول مدت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مورد تمجید و تأیید رهبر انقلاب قرار گرفته است.

حجت الاسلام آل هاشم عفو و گذشت را از ویژگی‌های خانواده‌ برشمرد و تاکید کرد: اگر یکی از اعضای خانواده خطا و لغزشی داشته باشد، دیگران اغماض و گذشت کنند و به خاطر مسئلهی ناچیز، از هم کینه به دل نگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها