جلسه مشترک مدیریت جهاد کشاورزی، و اداره دامپزشکی شهرستان بجستان با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان در رابطه با رصد و پایش نهاده‌های دامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۷۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ پیرو تفاهمات انجام شده در رابطه با کنترل و پایش فرایند تولید و توزیع بهینه نهاده‌های دامی فی مابین جهاد کشاورزی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان جلسه مشترک بررسی اقدامات انجام شد برگزار شد.
 
در این جلسه در زمینه تولیدات دامی در رابطه با لزوم رعایت عدالت در تولید و توزیع نهاده‌ها دسترسی مناسب مردم بحث و تبادل نظر شد. 

گفتنی است در این جلسه؛ مقرر شد کماکان از ظرفیت نیرو‌های بسیجی مستقر در روستا و شهر و برقراری اکیپ‌های مشترک استفاده شده و کنسانتره تولیدی کارخانه‌های خوراک دام شهرستان با به کارگیری ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاری‌ها به صورت انفرادی و گروهی در اختیار دامداران قرار گیرد و در رابطه با امار ارائه شده نیز راستی آزمایی صورت گیرد.
 
لازم به ذکر است با عنایت به تصمیمات اتخاذ شد در کمیته کنترل کیفی و کمی خوراک دام شهرستان بجستان در آذر ماه خوراک تولیدی به نسبت سهمیه دام‌های هویت بخشی و بیمه شده شهرستان با فرمول یکسان و قیمت مناسب و برابر درهردو کارخانه تولیدی تا اخر دی ماه به صورت فردی و گروهی توزیع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها