نماینده دوره یازدهم مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج در توسعه منابع انسانی تدابیر مناسب و کوشش جمعی دارد

فاطمه رحمانی گفت: بسیج یکی ازسازمان های سالم درصدد است در عرصه اقتصاد به سمت تولید دانش، خلاقیت، نوآوری و عرصه فناوری کشورمان پیش رود.بسیج در توسعه منابع انسانی تدابیر مناسب و کوشش جمعی و برنامه ریزی شده دارد.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۲۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

فاطمه رحمانی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از نهادها و سازمان های سالم درصدد است تا در عرصه اقتصاد به سمت تولید دانش، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تولید و عرصه فناوری کشورمان پیش رود.

وی با بیان اینکه بسیج در توسعه منابع انسانی تدابیر مناسب و کوشش جمعی و برنامه ریزی شده دارد افزود: لازمه رسیدن به مرز توسعه یافتگی رعایت مواردی همچون آموزش ها، مهارت ها ی عمومی و تخصصی ، ایجاد امید و نشاط و هویت بخشی به جامعه است تا با نظارت بر توزیع مناسب درآمد و مایحتاج روزانه مردم اقشار ضعیف و متوسط را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

رحمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیج می تواند با درنظرگرفتن تمهیدات لازم عرصه اقتصادی را در تعامل با داخل و خارج قرار داده و مانعی برای گشودن دروازه های خارجی و بازار مصرف کالاهای خارجی در کشورمان شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار