خبرهای داغ:
بسیجیان حوزه مقاومت ۱۵ بنت الهدی از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)همزمان باآغاز دهه بصیرت برنامه های سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و خدمت رسانی به محرومین را آغار وتاسالروز قیام ردم قم درسال۵۶ادامه دادند.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۶۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از حوزه مقاومت ۱۵ بنت الهدی خواهران  ناحیه حضرت امام صادق پایگاه‌های این حوزه از روز ۹ دی ماه همزمان با آغاز دهه بصیرت برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و خدمات رسانی به محرومین را با دعوت از حلقه‌های صالحین نوجوانان، جوانان و میانسالان و اجرای برنامه‌های عقیدتی، مذهبی، نشست بصیرتی با موضوعات ولایت مداری و ولایت پذیری و تبیین مسائل روز برگزار کردند.
در حاشیه این برنامه‌ها بسیجیان حوزه بنت الهدی با برپایی ایستگاه‌هایی در میادین اصلی شهر اقدام به اجرای مسابقات نقاشی و دل نوشته به سردار دلها، پخش نماهنگ‌هایی در مورد زندگی سردارو توزیع تصاویر شهید عزیز به رهگذران کردند.
از جمله برنامه‌های شاخص این حوزه جمع آوری کمک هزینه از خیرین و تهیه جهیزیه جهت ارائه به خانواده‌های محروم بوده است.
پایگاه‌های مقاومت این حوزه با تهیه و توزیع بُن خرید نان، جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی، میوه، لباس و گوشت به یاد و نیابت از سردار دل‌ها به مردم محروم محله کمک کردند.
به منظور تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت نیرو‌های نوجوان حلقه صالحین ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، در گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا کردند.
همچنین همزمان با سالگرد شهادت شهدای عرفه و سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهدای سانحه هواپیمای اکراینی پایگاه‌های این حوزه در برنامه یادواره این شهدا شرکت داشتند.
پایگاه‌های مقاومت شهید خرازی، حضرت زهرا سلام الله علیها، انصارالمهدی، آل طه، حضرت زینب، امام حسین، ام ابی‌ها و حضرت علی اکبر از پایگاه‌هایی بودند که برنامه‌های دهه بصیرت را پرشورتر اجرا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها