خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب خبر داد

ساماندهی بیش از یکهزار نفر از بسیجیان بناب در طرح سردار سلیمانی

فرمانده سپاه بناب از ساماندهی بیش از یکهزار نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب تیم های رصد و پایش در طرح سردار سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۱۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری گفت: این تعداد از بسیجیان به صورت آتش به اختیار بعد از سپری کردن دوره های آموزشی در شبکه بهداشت در قالب تیم های رصد و پایش، مراقبت، حمایت و نظارت؛ مشغول خدمت رسانی هستند.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح؛ گفت: از زمان ابلاغ این طرح ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه به خانواده های نیازمند درگیر به ویروس کرونا اهداء شده است که جا دارد از خیرین بزرگوار شهرستان و واحدهای تولیدی بابت همکاریهای صمیمانه با قرارگاه تقدیر و تشکر کنیم.
 
حیدری با اشاره به آغاز طرح غربالگری حضوری بسیجیان در سطح شهرستان و روستاها، افزود: از عموم مردم بناب درخواست داریم با عزیزانی که در قالب این طرح با لباس مخصوص و کارت شناسایی به درب منازل مراجعه خواهند کرد، همکاری کنند.
 
فرمانده عملیات میدانی طرح شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: با اجرای محله محور این طرح می توان در شناسایی، پایش و در قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا اقدامات موثری داشته باشیم.
 
 حیدری تاکید کرد: وظیفه میدانم از زحمات و تلاشهای فرماندار بناب، معاون فرماندار، بخشداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، شهرداری، اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و به خصوص کادر درمان عزیز و بسیجیان دلاور بابت همکاری های صمیمانه در این طرح تشکر کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها