خبرهای داغ:
امام جمعه دولت آباد گفت: خدمت باید مومنانه و خالصانه باشد تا مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم و در دل ها جای خود را بتوان باز کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۵۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین محمود آبادی امام جمعه دولت آباد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: شهادت حاج قاسم و استقبالی که مردم از پیکر مطهر او کردند و داغی که بر دل مردم نشست، حجت را بر همه ما تمام کرد که این سردار، در دل های مردم جا دارد و هنوز بعد از یک سال، یاد و نام و خاطرش زنده است و این به خاطر اخلاص او است.

وی افزود: خدمت باید مومنانه و خالصانه باشد تا اینگونه مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم جای خود را بتوان باز کرد.

امام جمعه دولت آباد با بیان اینکه همه ما بخاطر اینکه دوست داریم کار خوب می دهیم اما حاج قاسم از روی ایمان و تقوایش کار خوب انجام می داد.

حجت الاسلام محمود آبادی با اشاره به فیلمی از حاج قاسم در محل کارش که توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده بود، عنوان کرد: حاج قاسم وقتی وارد محل کارش می شود، به عکس حرم امام حسین (ع) سلام می دهد و تصویر چند تن از شهدا که در راه رو محل کارش نصب بود می بوسد و از آن ها تبرک می گیرد؛ این یعنی اخلاص و عمل صالح.

وی تصریح کرد: مردم با نظام جمهوری اسلامی هیچ مشکلی ندارند و این نظام را دوست دارند؛ اما مردم خدمت خالصانه را از مسئولین خواستار هستند و باید همه دست به دست هم بدیم تا از مشکلات بکاهیم.

امام جمعه دولت آباد در پایان با بیان اینکه اکنون وقت اختلاف بین مسئولین نیست خاطر نشان کرد: به حد کافی دشمن دشمنی خود را کرده و منافقین داخلی مشکل ایجاد کرده اند، اما باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات مخصوصا مشکلات اقتصادی را به هول و قوه الهی حل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها