خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

ایران در اوج اقتدار جواب هرگونه خطای راهبردی دشمن را خواهد داد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ایران در دوران دفاع مقدس، در مقابل آماج حملات دشمنان ایستادگی کرد و اکنون در اوج اقتدار و توان دفاعی و نظامی جواب هرگونه خطای راهبردی آن ها را خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۷۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین معارفه مسئول نمایندگی جدید سپاه هوراند، با اشاره به مجاهدت های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، افزود: به برکت خون شهداست که درخت انقلاب اسلامی هم اکنون با ریشه ای قوی وتنومند در مقابل شرق و غرب و استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

وی اضافه کرد: داعش و دیگر گروه های تروریستی وحشی در منطقه هم ساخته و پرداخته دست همین استکبار و در راس آن ها آمریکای جنایتکار بود و به همین خاطر است که قهرمان ملی، سردار سلیمانی هم در مقابل داعش مبارزه و در واقع هم در مقابل آمریکا مبارزه و جهاد می کرد.

حجت السلام سرایی ضمن محکومیت مجدد اقدامات مجرمانه سردمداران آمریکا و بخصوص اقدام نابخردانه آن ها در ترور سردار سلیمانی یادآور شد: پس از شهادت سردار سلیمانی، در همان روز رئیس جمهور آمریکا در توئیتی خباثت ورزانه پرچم آمریکا را قرار داد تا بار دیگر به جهانیان اثبات شود که رذایل و ستم آن ها تمامی ندارد.

در این آیین حجت الاسلام داوود غفاری خاتون آباد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها