مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

طلاب بسیجی در جبهه مقابله با کرونا ملجاء مردم بودند/اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات است نه مذاکره با دشمن

ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب بسیجی در تمامی مراحل فعالیت‌های مقابله با کرونا ملجاء مردم بودند تاکید کرد:این روحیه و جهاد باید همچنان ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۴۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در آئین نهضت کمک مومنانه در شهرستان بابل، با اشاره فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان در قالب کمک مومنانه، گفت: نهضت کمک‌های مومنانه عرصه‌ای است که همه برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا به میدان آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که نوعدوستی مردم عزیز مثال زدنی است، افزود: هر زمانی که انقلاب نیاز به حضور مردم داشت ملت فداکار، مومن و با بصیرت پای کار آمد و با تبعیت از، ولی فقیه زمان در تمامی عرصه‌ها حاضر شد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه به روایتی از امام صادق (علیه السلام) پرداخت و اضافه کرد: امام صادق (علیه السلام) می‌فرمایند وقتی به پیامبر (ص) خبر رحلتش را دادند، حضرت همه را به نماز فراخواند. همه مهاجر و انصار اسلحه‌های خودشان را برداشته و به مسجد آمدند. پیامبر (ص) خبر رحلت خودرا به آن‌ها دادند و فرمودند که خدا را به یادآن کس آوردم که پس از من والی بر مسلمانان است که مبادا بر جماعت مسلمانان رحم نکند، باید سالخوردگان و بزرگان امت را احترام بگذارد، به ناتوانان مهر بورزد، و به اندیشمندان احترام کند و به آنان زیان نرساند و آنان را به تهی دستی نیندازد، تا از دین خارج سازد، و در خانه خود را به روی آن‌ها نبندد تا توانای آن ناتوانشان را ببلعد و آنان را در قشون کشی‌ها به سختی نراند تا نسل امتم را قطع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدر و ارزش مردم را بدانند و برای خدمت به آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنند، خاطرنشان کرد: با نگاه به درون و اعتماد به جوانان میتوان بر همه موانع در زمینه مسائل اقتصادی فائق آمد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه برخی‌ها در داخل کشور معیشت و سلامت مردم را به مذاکره گره می‌زنند، گفت: قرار بود برجام سد تحریم‌ها را بشکند، اما دیدیم که نه تنها دیوار تحریم ترک بر نداشت بلکه تحریم‌ها بیشتر شد لذا تنها با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور حل می‌شود نه با مذاکره با دشمن.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب بسیجی در تمامی مراحل فعالیت‌های مقابله با کرونا، مامن و ملجاء مردم بودند تاکید کرد: این روحیه و جهاد باید همچنان ادامه پیدا کند و طلبه‌های بسیجی در خط اول مقابله با کرونا و دستگیری از مردم بمانند.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: دست‌اندرکاران رزمایش کمک مومنانه باید به نحوی برخورد کنند که نیازمندان کمک‌ها را هدیه الهی بدانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود یادآور شد: باید همه تلاش خود را در راستای استمرار این احسان الهی تا زمان ریشه کن شدن این بیماری انجام دهیم.

گفتنی است این رزمایش با اهدای ۳۱۳ سبد معیشتی به ارزش تقریبی ۱ میلیارد ریال به همت سازمان بسبج طلاب سپاه بابل با هدف کمک به خانواده‌های کم برخوردار و بی بضاعت شهرستان برگزار شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار