خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از زیبایی های قران، هنر قرآن است که بسیاری از حقایق و معارف را در قالب مثل برای ما تبیین می کند.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۵۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه صنایع دستی به یاد فرمانده با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از زیبایی‌های قران، هنر قرآن است که بسیاری از حقایق و معارف را در قالب مثل برای ما تبیین می‌کند.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تبیین آیه ۲۴ سوره ابراهیم بیان کرد: دین همان درخت طیب است و مانند درخت دارای ریشه و شاخ و برگ است که ریشه‌های آن معارفی است که در دل انسان‌های مومن است و این ریشه افراد را در برابر حوادث حفظ می‌کند.
 
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهد کسی است که کار و تلاش برای خدا در برابر دشمن داشته و تاثیر گذار باشد، شهید سلیمانی، علامه مصباح یزدی و شهید فخری زاده نمونه بارز مجاهد در راه خدا هستند که هر کدام در حوزه خود با دشمن و جریان‌های مختلف فتنه گران مقابله می‌کردند که دشمن تحمل وجود ان‌ها را نداشت.
 
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه حقیقت ایمان و اسلام در دل مومن نفوذ کرده است گفت: معارفه حقه دین در دل شخصیتی مانند علامه مصباح عمق پیدا کرده و باعث شده که ایشان در مسیر ایمان و اسلام ثابت قدم باشد و دیگران نیز پیوسته از برکت حضور ایشان بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه کار و هنر شما زیباست، تاکید کرد: برای این کار باید یک عقبه و پشتوانه فکری داشته باشید تا از هر آسیبی مصون بماند و جامعه بتواند به خوبی از از شما و هنر شما استفاده کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها