خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی عنوان کرد:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تبلیغات را موثرترین سلاح دشمن برای مقابله با اسلام و انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در پیش همایش «الگوی روزنامه‌نگار مسئول از شیخ محمد خیابانی تا سردار حسن باقری و خون نگاران حماسه و جهاد؛» افزود: دشمن با این سلاح که ابزار آن رسانه است همه تلاش خود را برای دستیابی به اهدافش می کند و هرچه حرفه ای تر عمل می کند به همان میزان موفق می شود.

وی رسانه انقلابی، منصف و مطالبه گر را در برابر این تلاش دشمن مهم ترین بستر خواند و اظهارداشت: رسانه انقلابی در این خصوص باید به دور از افراط و تفریط و نترسیدن از سرزنشِ سرزنش‌کنندگان مطالبه های بحق را مطرح و در کنار نقد راه حل نیز ارائه کنند.

حجت الاسلام سرایی تقوا، صداقت و انصاف را از شرایط اهالی قلم برشمرد و تاکید کرد: در نقدها باید رویکرد انصاف، پرهیز از هوای نفس، عدالت در حرف زدن و پرهیز از  عیب جویی به عنوان شرایط نقد مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب مهمترین راهبرد ما باید تقویت امید و نگاه خوشبینانه به آینده باشد، ابراز داشت: رسانه باید این راهبرد را راهبری کند که منجر به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن خواهد شد و در این راستا به تعهد و تخصص در این حوزه نیاز داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با انتقاد از اینکه پایان‌نامه‌های مرتبط با گام دوم حمایت نمی‌شوند، ابراز داشت: اکنون وهابیت ارتش سایبری علیه ایران و انقلاب و تشیع دارد و پایان‌نامه‌های آن ها در این راستا تعریف شده ‌ولی ما از داشته‌های خود نمی‌توانیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به پیروزی در جنگ نرم در برابر دشمن باور داشته باشیم، بیان کرد: اگر دیروز زدن ناو آمریکایی افسانه بود، با تفکر انقلابی امروز شدنی است و در جنگ نرم هم، کار نشدنی نداریم.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: امروز تفکر شیعه لندنی در تلاش است با همه ابزارهای تبلیغی خود بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، اگر قصد آن تفرقه نیست چرا مرکز شیعه به جای کربلا و نجف و قم، لندن است و در ادامه آن اکنون فیلمی درباره حضرت زهرا(س) امریکا ساخته است تا ارزش های دینی ما را کمرنگ و به اهداف خود در این خصوص برسد.

سلاح دشمن برای مقابله با اسلام و انقلاب تبلیغات است

در پایان این همایش که به همت بسیج رسانه آذرایجان شرقی ترتیب یافته بود از فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با شعار شکست حصر تبلیغاتی دشمن در گام دوم انقلاب اسلامی رونمایی شد.

ارسال نظرات