فرازی از وصیت نامه دانشجوی شهید علی رضا کریمی وفا؛

به جبهه آمدم تا سهمی در مقابله با شیطان بزرگ داشته باشم

تبریز- در آستانه سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 27 دی، چکیده‌ای از زندگی‌نامه و وصیت‌نامه دانشجویان شهید دانشگاه تبریز منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۹۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دانشجوی شهید علی رضا کریمی وفا نیز یکی دیگر از شهدای بمباران ۲۷ دی دانشگاه تبریز است، این شهید در سال ۱۳۴۲ در تبریز چشم به جهان گشوده و در کنکور نیز در رشته‌ ریاضی دانشگاه تبریز پذیرفته شد.

عشق به شهادت و اخلاص در عمل این شهید بزرگوار باعث شد تا مورد لطف ویژه ی الهی قرار گرفته و به ضیافت خداوندی دعوت شد؛ وی از کودکی متدین تربیت شده بود به طوری که در هفت سالگی نماز به پا داشته و قرآن کریم را نیز در حد مطلوبی قرائت می‌کرد. عاشق انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بود و دیوارهای خانه‌اش را با تصاویر امام(ره) پوشانده بود.

بخشی از وصیت‌نامه شهید

«... من نیز یک رزمنده‌ی ساده و در بین دیگر رزمندگان واقعا هیچ و بی ارزش هستم، بنابه مسئولیت شرعی و فرمان امام امت که فرمودند هیچ چیز مانع نمی شود برای حضور در جبهه، به جبهه آمدم تا من نیز سهمی در از بین بردن دشمن و شیطان بزرگ آمریکا داشته باشم و خانواده‌ی شهدا را شاد سازم که فردی نیز مانند من هر چند که لایق نیستم اسلحه‌ی فرزند شهیدش را بر دست گرفته و سنگر او را پر کرده و راه او را پیموده و هدفی که او داشته، دنبال کنم و امیدوارم که مورد قبول خدا قرار گیرد، همه می‌دانیم که شهادت هدف نیست بلکه هدف، رسیدن انسان به کمال نهایی و در نتیجه ایجاد جامعه‌ی نمونه اسلامی است...»

ارسال نظرات