جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین :

شهید سلیمانی تجلی ابوالفظل العباس لشکر 41 ثارالله است

سرهنگ کیخا گفت: شهید قاسم میر حسینی در سن ۲۲ سالگی به عنوان یک چهره شاخص در لشکر ۴۱ ثارالله می‌درخشد.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۲۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با سالگرد آغاز عملیات کربلای ۵ و سالروز شهادت شهید حاج قاسم میر حسینی یادواره این شهید با عنوان قاسم زنده است در کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی با حضور همرزمان شهدای لشکر 41 ثارالله و جمعی از  بسیجیان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان  برگزار شد.

در این یادواره سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا گفت:حاج قاسم میرحسینی تجلی ابوالفظل العباس (ع) لشکر ۴۱ ثارالله بود.

وی افزود: رزمندگان این لشکر قهرمان و همیشه پیروز که سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان وهرمزگان در این لشکر رزمندگانی داشتند در جوار شهید سلیمانی با آرمان‌های همرزمانشان تجدید بیعت کردند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بیان کرد: شهید قاسم میر حسینی در سن ۲۲ سالگی به عنوان یک چهره شاخص در لشکر ۴۱ ثارالله می‌درخشد.

این مسئول از میرحسینی به عنوان مالک اشتر لشکر ۴۱ ثارالله نام برد و تصریح کرد: دوقاسم(شهید سلیمانی و شهید میرحسینی) در دوران پر افتخار دفاع مقدس نقش بی بدیلی ایفا کردند.

کیخا ادامه داد: عملیات کربلای ۵ خسارت سنگینی به  عراق وارد کرد، آنچه که با رشادت رزمندگانی، چون شهید سلیمانی و خون شهیدانی، چون میرحسینی حاصل شد .

کیخا در پایان بیان کرد: قرار بود یادواره شهید میرحسینی با حضور سردار سلیمانی اجرا شود که به دلیل ترور ناجوانمردانه این فرمانده بزرگ باعث شد این یادواره در جوار مزارش برگزار شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار