جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان اعلام کرد:

توزیع 5 هزار سبد کمک معیشتی در سیستان و بلوچستان

سرهنگ ملایی گفت: در راستای کمک به قشر نیازمند و آسیب دیده از کرونا بیش از 5 هزار سبد کمک معیشتی با همت بسیج سازندگی سپاه سلمان در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۴۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه  به افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا، در سیستان و بلوچستان خدمت رسانی شد.
 
جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان افزود: طی دو هفته گذشته بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان بین افراد نیازمندان، افراد آسیب دیده از کرونا و اقشار توسط پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی در سطح استان  توزیع شده است.
 
وی به به نقش جهادگران در دوران دفاع مقدس به عنوان سنگر سازان بی سنگر اشاره کرد و گفت: جهادگران نقش بزرگی را در دفاع مقدس ایفا  و تعیین کننده موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بودند.
 
سرهنگ ملایی بیان کرد: جهادگران در جنگ هشت ساله هم سنگر می‌ساختند و هم راه درست می‌کردند و پل احداث می‌کردند، که  عملیات‌های بسیار بزرگی را در دفاع مقدس مرهون تلاش جهادگران در این دوران بودیم بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سعی شده همین تلاش و برنامه جهادی که جهادگران در دوره دفاع مقدس داشته اند را برای ساخت خرابی جنگ و محرومیت‌هایی که قبل از انقلاب بوده برای پاک کردن چهره و غبار محرومیت انجام و تداوم دهیم.
 
این مسئول ادامه داد: امروز بسیج سازندگی پا جای پای جهادگران گذاشته است و تلاش می‌کند در هر عرصه‌ای که نیاز به خدمت به مردم باشد در جامعه حضور فعال و تاثیر گذاری داشته باشند.
 
سرهنگ ملایی بیان کرد: امروز در دوران شیوع ویروس کرونا بسیج سازندگی در راستای خدمت بی منت و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی برنامه‌های بسیار ارزنده و سازنده‌ای را در سطح روستاها و شهرستانهای استان اجرا می کند که بخشی  از این فعالیت ها اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه است تا از سختی و مشکلات مردم که بر اثراین بیماری پیش آمده را حل و آلام مردم را کاهش دهد.
 
وی یکی دیگر از اجرای ماموریت بسیج سازندگی را  محرومیت زدایی دانست و افزود: با اجرای این برنامه مشکلات و موانع موجود بر سر راه مردم رصد می‌شود، که در همین راستا در حاشیه شهر‌ها طرح‌های کوچک زود بازده و عام المنفعع در دستور کار است.
 
جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر گروه‌های جهادی در حال انجام رسالت خودهستند، کار جهادگران در شرایط کرونا با رکود مواجه نشده بلکه چندین برابر زمان‌های دیگر نیز فعالیت دارند چرا که عرصه دیگری برای مقابله با ویروس کرونا و سختی‌ها و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده آمده اند تا مشکلات را کم کنند.
 
گفتنی است برابر اطلس جهادی هزار و ۴۷۰ گروه جهادی ثبت شده در استان هستند که بر اساس توانمندی و تخصصی که دارند رصد و بنا به نوع توانمندی‌های خود  جهت خدمت رسانی به مردم اعلام آمادگی  می‌کنند که هم اکنون گروه‌های جهادی  در حال ایفای نقش و رسالت خود در اجرای  پروژه‌های عمرانی، کمک مومنانه و عرصه خدمت به مردم هستند.
ارسال نظرات