داریوش ارجمند گفت: سردار سلیمانی همه صفات بزرگان دینی، هنری، پهلوانی تاریخ من را در خود جای داده و این موضوع را اثبات کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۲۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر  درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی همه صفات بزرگان دینی، هنری و پهلوانی تاریخ من را در خود جای داده و این موضوع را اثبات کرده است وگرنه هیچ کس نمی تواند اینطور بی محابا جلوی گلوله برود به جز اینکه احساس کند رویین تن است.

وی درباره خلقیات این شهید اظهار کرد: همین که او برگ گل را از یک بچه می گرفت با کاری که علی بن ابیطالب (ع) با بچه ها می کرد، هیچ تفاوتی ندارد. حاج قاسم سلیمانی مرد عمل بود. او تا قبل از شهادت و شناخته شدن هیچ سخنرانی خاصی نکرد و تنها یک روز آمد و گفت تا ۳ ماه دیگر داعش از روی کره زمین محو می شود. این یعنی کارش را انجام داد و بعد درباره آن سخن گفت برخلاف بقیه که اول حرف می زنند و زمانی که به عمل می رسد فراری می شوند.

این هنرمند در پایان خاطرنشان کرد: راز محبوبیت سردار در بین قلوب همه آزادی خواهان جهان به دلیل محبت، سادگی، تواضع و نبود غش در وجودش است. هنرمندان هر کس به اندازه خودش می تواند از شخصیت ایشان بهره ببرد. سردار سلیمانی مانند یک دریایی است که هرکس به اندازه یک کاسه می تواند آب بردارد.

 

ارسال نظرات