خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر حفظ مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم گسترش یابد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۶۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
مکتب حاج قاسم گسترش یابدحجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تأکید مقام معظم رهبری بر حفظ مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نخستین ویژگی سردار شهید سلیمانی اخلاص و توکل به خدا بود که همین ویژگی سبب شد تا ۴۰ سال در راه اعتلای اسلام و دفاع از مظلومان و آزادی‌خواهان جهان تلاش کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی با اشاره به دشمن‌شناسی سردار سلیمانی افزود: این شهید گرانقدر با توجه به روح بلند و ارتباط با خدا از بصیرت نافذی برخوردار بود و دشمن را به‌خوبی می‌شناخت و با توطئه‌ها و مکر آنان آشنا بود و همیشه مقابل دشمن محکم و استوار قرار داشت و لحظه‌ای در این امر تردید نکرد.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه این شهید والامقام ولایت‌مدار بود، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما ذوب در ولایت بودند و هر چه امام راحل می‌گفتند در جبهه‌ها عمل می‌کردند و سردار سلیمانی نیز همین مسیر را تا پایان عمر ادامه داد و گوش و چشم وی به دو لب رهبر انقلاب اسلامی بود و در وصیت‌نامه خود نیز بر این مهم تأکید کرد.
امینی با اشاره به خدمت‌رسانی شهید سلیمانی به آحاد مردم در داخل و خارج از کشور گفت: این شهید عزیز در طول عمر خود در راه خدمت به مردم قدم برداشت و لحظه‌ای از مردم و جامعه غافل نبود و برای همین در سخنان خود از جامعه به‌عنوان خانواده نام می‌برد که همه با هم متحد و یکپارچه هستند.
مکتب حاج قاسم؛ برگرفته از سالار شهیدان
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه این ویژگی‌های سردار سلیمانی سبب شده او یک مکتب باشد، افزود: مکتب حاج قاسم سرچشمه از مکتب امام راحل دارد که برگرفته از مکتب سالار شهیدان است و امروز این مکتب در جهان اثرگذار شده و تلاش دشمنان برای نابودی آن فایده‌ای ندارد.
وی با تأکید بر ترویج مکتب حاج قاسم در داخل و خارج از کشور افزود: امروز سردار شهید سلیمانی متعلق به همه دنیا است و باید تلاش کنیم تا این مکتب روزبه‌روز در جهان بسط و گسترش پیدا کند و اثرگذاری خود را داشته باشد و انتقام سختی که از دشمن خواهیم گرفت، در راستای همین مکتب متعالی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها