افتتاح ساختمان بسیج ادارات وکارخانجات هرمزگان/ توزیع بسته های معیشتی بین کارگران

ساختمان بسیج ادارات وکارخانجات هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۸۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ساختمان بسیج ادارات وکارخانجات سپاه امام سجاد (ع) شامگاه شنبه با حضور سردار علی حسین رعیتی فرد رییس سازمان بسیج ادارات کشور و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افتتاح شد.

با حضور سردار علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در بندرعباس دیشب بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و جهیزیه بین کارگران هرمزگانی توزیع شد و ساختمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و مؤسسه خیریه امام علی (ع) نیز به بهره برداری رسید.

سردار رعیتی فرد گفت: تلاش‌ها و اقدامات موثری با محوریت سپاه برای جلوگیری از رکود و همچنین فعال سازی کارخانجات در استان هرمزگان صورت گرفته است.

سردار رعیتی با اشاره به وظیفه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در زمینه تسهیل گری و رفع موانع تولید، افزود: با اجرای طرح شهید کریمی تاکنون موانع تولید بیش از ۴۰۰ کارخانه برطرف شده است.

توزیع ۳۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگانی

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در خصوص بسته‌های معیشتی توزیع شده بین کارگران گفت: بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد تومان با کمک شرکت ها، کارخانجات و صنایع هرمزگان تهیه و بین کارگران و دیگر نیازمندان استان توزیع شد.

 

ارسال نظرات