خبرهای داغ:
چهارمین مرحله رزمایش مواسات در شهرستان مانه و سملقان با توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۰۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی(طرح حاج قاسم سلیمانی)۵۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان، در شهرستان مانه و سملقان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان  برگزار شد.

در این رزمایش حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه شهرستان مانه وسملقان گفت: کمک های مردمی در قالب رزمایش همدلی و مواسات جلوه های زیبایی از ایثار و مهربانی را به نمایش گذاشته است.

وی با یادآوری روزهای دفاع مقدس و پشتیبانی مردم از جبهه ها گفت: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه روزهای سخت دروان جنگ را تجلی می کند که مردم قهرمانانه از جبهه ها پشتیبانی می کردند و امروز ملت ما از همنوعان خود و آسیب دیدگان از کرونا دستگیری می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، حجت الاسلام سید حبیب سجادی با اشاره به مناسبت های تقویمی گفت: 17دی ماه بعنوان روز تاریخی باید یاد کرد، در آن زمان رضاخان با تاثیرپذیری از سیاست های آتاترک قانون کشف حجاب را تصویب و به اجرا گذاشت که با قیام مردم در مسجد گوهرشاد مواجه شد.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی ادامه داد: هر چند در آن زمان و در زمان پهلوی دوم فرهنگ بی حجابی و بدحجابی ادامه یافت اما خیزش مردم و انقلاب اسلامی بار دیگر آموزه های اسلام را در جامعه جاری کرد.

حجت الاسلام سیدحبیب سجادی تاکید کرد: والدین و مسئولان امور تربیتی باید از سنین کودکی، فرزندان خود را با آموزه های دین اسلام و حجاب آشنا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها