ساماندهی ورودی پارک جنگلی یاسوج همچنان منتظر وعده مسئولان ! / شهروندان معترض هستند

ورودی نامناسب پارک جنگلی یاسوج از جمله موضوعاتی است که این روزها اعتراض شهروندان و همسایگان کنار این جاده ارتباط را به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۵۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد, کهگیلویه وبویراحمد, یکی از مهمترین جاذبه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد پارک جنگلی یاسوج؛ است اما ظرف سالیان اخیر آن گونه که شایسته مردم این دیار بوده، به این منطقه گردشگری  توجه نشده است و این موضوع را از ورودی آن می توان فهمید.

جمعی از شهروندان یاسوجی و همسایگان پارک جنگلی یاسوج  اعلام کردند : سالهاست که در رسانه های این استان در خصوص ورودی پارک جنگلی و مشکلاتی که برای مردم بوجود می آورد گزارش های زیادی منتشر می شود اما متاسفانه مسئولان هیچ توجهی به این موضوع ندارند.

یکی از این شهروندان می گوید: باشروع فصل زمستان و آغاز بارش باران و برف، ورودی پارک جنگلی شهر یاسوج پر از گِل و لای می شود و  رفت و آمد برای  همسایگانی که خانه های آنها در پایین دست این پارک قرار دارد به سختی صورت می گیرد.

وی افزود: بارها وضعیت اسف بار ورودی پارک جنگلی یاسوج را از طریق رسانه ها به گوش مسئولان استان رسانده ایم اما گویا گوش شنوایی وجود ندارد و همچنان باید این مصیبت ها را تحمل کنیم.

این شهروندان یاسوجی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کردند تا متولیان امر را نسبت به ساماندهی ورودی پارک جنگلی یاسوج و  تعمیر و مرمت آسفالت ورودی  این پارک موظف نماید.

گفتنی است پارک جنگلی یاسوج که مأمن و زیارتگاه چند تن از شهدای گرانقدر گمنام دفاع مقدس نیز هست، زیبای های وصف ناپذیری دارد که این زیبای ها به دلایل نداشتن راه آسفالته مناسب در حال فراموشی است.

مدیریت پارک جنگلی یاسوج در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت دهم به کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۸۹ به شهرداری یاسوج واگذار شد، این در حالی است که تا قبل از آن زیر نظر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات