میرزایی با بیان اینکه هنر مقاومت بهترین ابزار در برابر نظام استکباری است، گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تمام ظرفیت ها و توانمندی های هنری به کار گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۱۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، در مراسم « دلها و حرم»  اظهار کرد: این ویژه برنامه در راستای ترویج  و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت مقام  شامخ شهدای عظیم الشان به ویژه گرامیداشت اولین سالگرد  شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.

 

هنر مقاومت بهترین ابزار در برابر نظام استکباری است/ هنر رساترین زبان برای انتقال مفاهیم ارزشی

«علی میرزایی» بیان کرد: سازمان  بسیج هنرمندان در دهه بصیرت  و میثاق امت با ولایت  و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، چندین جشنواره  فرهنگی و هنری برگزار کرده است، به جشنواره شعر «رازهای ارغوانی  و مکتب شهید سلیمانی» ۲۵۰ اثر  و به جشنواره ادبیات داستانی ۱۰۰ اثر داستانی در حوزه ادبیات داستانی پایداری و مقاومت ارسال شده است و در نظر داریم یک مجموعه ای  ارزشمند از آثار ارسالی را تدوین و  در دسترس این عزیزان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه  هنرمندان ما  در تلاش هستند با خلق آثار فاخر، دین خود را در حد توان به  ایثارگری ها و مقاومت شهدای عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ادا کنند، افزود:  بی شک رساترین و بهترین ابزار انتقال پیام های ارزشی و انقلابی به  نسل جوان و نوجوان، زبان و ابزار هنر است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ابراز کرد: اگر مسئولان پای کار باشند و از تولیدات این قشر حمایت کنند، این هنرمندان به عنوان افسران جنگ نرمف همواره پای کار هستند و در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

میرزایی با بیان اینکه هنر ما باید هنر مقاومت  باشد، گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تمام ظرفیت ها و توانمندی های هنری به کار گرفته شود، هنرمندان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارند و ن همانند سایر مردم و مسئولان  پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی،  آثاری در راستای بصیرت افزایی از خود با یادگار می گذارند و با این کار، دین خود را به شهدا ادا می کنند و امید است که خداوند متعال توفیق دهد که در مسیر و راه شهدا گام برداریم.

گفتنی است در این مراسم با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان از خانواده شهید «عبدالحسین ولی زاده» تجلیل شد.

ارسال نظرات