با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

تجلیل از خانواده شهید شاخص جامعه عشایری سال 99

با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از خانواده شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال 99 تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۳۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدای مقاومت بویژه سرداردلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت یاد و خاطره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور، سردار علی محمد اکبری و حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان بروجن با حضور در منزل خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده از مقام والای این شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال 99 تجلیل کردند.

در این دیدار سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری

ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به تبیین نقش رزمندگان محور مقاومت در دفاع از حرم آل الله و  حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها و جلوگیری از تعرض کفار و معاندین اسلام که در قالب اسلام امریکایی به اسم داعش ظهور یافته بودند، پرداخت.

وی نقش شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت را در مبارزه با کفر و الحاد و دفاع از مظلومین بی نظیر دانست و تاکید کرد: اگر نبودند رزمندگان و شهدای مدافع حرم معلوم نبود با طراحی چندین ساله ای که دشمن تا دندان مسلح بر علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام آزادگان جهان کرده بود الان در چه وضعیتی بودیم.

سردار اکبری، تبیین و تشریح مکتب سردار سلیمانی و سیره شهدای مدافع حرم به عنوان یک الگوی عملی به آحاد مردم خصوصا نسل جوان را وظیفه ی مهم  دانست که باید برای ادای دین به این شهدای بزرگوار محقق شود.

در این دیدار با اهدای لوح از صبر و استقامت و بصیرت خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده تجلیل شد.

 

ارسال نظرات