متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: افرادی که دوران بیماری کرونا را طی کرده و بهبود یافته‌اند باید همچنان مراقب سلامت خود و دیگران باشند.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۵۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: مردم کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی به افرادی که به بیماری منحوس کرونا مبتلا شده اند و بهبود یافته اند توصیه کرد که باید مانند افراد عادی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تصور نکنند، چون یک بار به این بیماری مبتلا شده اند بار دیگر مبتلا نخواهند شد.

دکتر محمد نادری افزود: هنوز بیماران بدحال کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از ابتدای سال ۹۹ شاهد از دست دادن بیماران زیادی در بیمارستان بوعلی زاهدان  بر اثر این ویروس منحوس بودیم، مردم تا آخرین لحظات باید مراقبت‌های جدی را از خود و همنوعانشان داشته باشند.

این متخصص عفونی که از درمانگران ویژه بیماران کرونایی در استان است اظهار داشت: افراد مبتلا از سایر افراد فاصله بگیرند و چند روزی ارتباط خود با دیگران را کاهش و شیوه‌های درمانی و مراقبتی خود را دنبال کنند.
ارسال نظرات