مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

برخی افراد نادان می خواهند کشور را به بیگانه وابسته کنند

ساری- حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه برخی نادان می خواهند کشور را به بیگانه وابسته کنند اضافه کرد:از ابوموسی اشعری ها  و کسانی که با این افراد همراهی می کنند باید اعلام برائت و بیزاری کرد.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۵۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن  تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور در جمع پایوران سپاه ناحیه گلوگاه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و نیز گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند هسته ای  شهید فخری زاده با اشاره به موضوع برائت گفت:  باید از کسانی که شخص صالح و درست عمل و صالح اندیش را تبعید کردند برائت جست.
 
حجت الاسلام تسخیری افزود: آن‌هایی که به مطرود دین اسلام میدان دادند تا به قدرت برسند از این دسته افراد نیز باید بیزاری بجوییم.
 
به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  باید از آن‌هایی که باعث شدند اموال در بین یک عده سرمایه دار دست به دست شود و به طبقات پایین جامعه نرسد بیزار بود.
 
حجت الاسلام تسخیری در ادامه با بیان این مطلب که  آن‌هایی که افراد نادان را مقام  و منسب دادند، و  در حال حاضر هم افرادی هستند که نادانند و می‌خواهند کشور را به بیگانه وابسته کنند، اضافه کرد:  از ابوموسی اشعری ها  و کسانی که  با این افراد همراهی می کنند باید اعلام برائت و بیزاری کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه کربلا  با بیان اینکه کسانی بودند که  مذاکره و حتی شخص مذاکره کننده را تحمیل کردند، یادآور شد: در مجلس ششم ۱۹۷ نفر به امام نامه نوشتند و گفتند که جام زهر را بنوشید لذا باید از ابوموسی‌های زمانه برائت بجوییم ابوموسی هایی  که در سپاه امیرالمومنین (ع) بودند اما کار معاویه را انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار