مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی رهبری را فصل‌الخطاب نظام می‌دانست و این نشان‌دهنده سرباز ولایت بودن است و یکی دیگر از خصوصیات ایشان این بود که دائم‌الذکر و شب زنده‌دار بود.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۸۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار مهدی ایرانمنش شامگاه دوشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی‌المهندس در گلزار شهدای رشت با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهید بالاترین سرمایه خود را در راه خدا تقدیم می‌کند و خداوند متعال نیز شهدا را به مقام شفاعت می‌رساند.

مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهدا به مقام حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) غبطه می‌خورند تصریح کرد: شهید مجاهد در راه خدا شایسته مزد و پاداش والا است و شرط نخست رسیدن به کمال نیز تهذیب نفس است و سردار شهید سلیمانی نیز با مرد میدان بودن، عمل خود و بیش از چهل سال جهاد در راه خدا به این درجه رسید.

سردار ایرانمنش رمز محبوبیت سردار شهید سلیمانی را مجاهدت در راه خدا دانست و ابراز داشت: او تمام عمر خود را در راه مجاهدت و هجرت گذراند و پس از دوران دفاع مقدس نیز به مسئله تامین امنیت ورود کرد و در تذهیب نفس، شب زنده‌داری، عبادت و ارادت به ائمه و حضرت فاطمه‌ زهرا(س) بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی به مرحله کمال در عرفان رسیده بود و یک انسان کامل بود عنوان داشت: بسیاری از اقدامات ایشان را نمی‌توان بیان کرد اما آیندگان متوجه خواهند شد و ایشان هنوز هم کاملاً شناخته نشده و این آیندگان هستند که ایشان را بیشتر خواهند شناخت.

مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به دوری سردار سلیمانی از "ریا" افزود: ایشان منزل خود را به مجلس روضه فاطمیه تبدیل و وقف فاطمیه کرد و همواره تاکید داشت که سخنران این مراسم باید پیرو ولایت فقیه باشد و از مقام معظم رهبری اطاعت محض داشته باشد.

سردار ایرانمنش با بیان اینکه شهید سلیمانی به هیچ خط و جناحی وابسته نبود خاطرنشان کرد: سیاسی‌بازی‌ها همواره او را رنج می‌داد از طرفی اگر همه هم و غم سیاسی ما در یک سو باشد هیچ مشکل اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تاکیدات سردار شهید سلیمانی به اطاعت محض از فرمان ولی‌فقیه چه در زمان امام(ره) خمینی و در زمان مقام معظم رهبری ابراز داشت: ایشان رهبری را فصل‌الخطاب نظام می‌دانست و این نشان‌دهنده سرباز ولایت بودن است و یکی دیگر از خصوصیات ایشان این بود که دائم‌الذکر و شب زنده‌دار بود.

مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به جملات قبل از شهادت این شهید بزرگوار و دعای او مبنی بر اینکه "خدایا مرا پاکیزه بپذیر" گفت: ایشان به حفظ نظام اسلامی بسیار تاکید داشت و حفظ نظام را از نماز واجب‌تر می‌دانست و معتقد بود که دشمن در کمین است و باید مراقب باشیم.

سردار ایرانمنش با بیان اینکه سردار سلیمانی خود را یک سرباز ساده می‌دانست ابراز داشت: بسیاری از افکار سیاسی در جهت تخریب طرف مقابل حرکت می‌کنند اما سردار سلیمانی می‌خواست همه افکار سیاسی با هم متحد باشند و در موضوعات هسته‌ای نیز معتقد بود که دشمن تحت هر شرایطی از ما دست نمی‌کشد حتی اگر تمام پیچ‌های هسته‌ای را باز کنیم لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات