با هدف دستیابی به اشتغال پایدار؛

تفاهم نامه همکاری میان آستان قدس رضوی و صندوق ذخیره بسیجیان کشور امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان آستان قدس رضوی و صندوق ذخیره بسیجیان کشور به منظور ایجاد اشتغال زایی پایدار به امضا رسید.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۹۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ تفاهم نامه همکاری میان آستان قدس رضوی و صندوق ذخیره بسیجیان کشور با حضور رحیم مهدی زاده، به نمایندگی از دکتر مالک رحمتی، رئیس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و احمد اسفندیاری، رئیس صندوق ذخیره بسیجیان به امضا رسید.

این تفاهمنامه با توجه به رسالت بنیاد بهره وری موقوفات و صندوق ذخیره بسیجیان در راستای هم افزایی و ایجاد اشتغال مؤثر و پایدار به امضا رسید.

اهم مفاد این تفاهم نامه شامل، کمک به ایجاد اشتغال مولد و پایدار از طریق توانمندسازی طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان و پشتیبانی و توسعه کسب‌وکار‌های مرتبط با طرفین و اعضای زیر مجموعه آنها، طراحی مدل، راهبری و پشتیبانی طرح‌های اشتغال‌زایی، اعم از بازسازی، تقویت و توسعه بنگاه‌های نیمه تعطیل یا پروژه‌های توانمندسازی و خوداشتغالی، استفاده از ظرفیت‌ها و خدمات طرفین در حوزه خدمات پشتیبانی کسب‌وکار، اعم از خدمات مدیریتی، تبلیغات و توسعه بازار، بیمه، مشاوره کسب‌وکار، رفاهی پرسنل و ... میباشد.

طرفین ابراز امیدواری کردند با امضای این تفاهم نامه بتوانند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از دغدغه‌ها و مطالبات مهم مقام معظم رهبری گام‌های بلندی بردارند.

در ادامه این نشست احمد اسفندیاری، رئیس صندوق ذخیره بسیجیان با بیان اینکه این صندوق در سال ۱۳۷۶ با تصویب مجلس شورای اسلامی تاسیس شده، افزود: مخاطبان و اعضا صندق بسیجیان سراسر کشور هستند و هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار عضو فعال دارد.

وی ادامه داد: وظیفه صندوق ذخیره بسیجیان انجام فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد از طریق اندوخته‌های صندوق و نیز ارائه خدمات سیاحتی، زیارتی و بیمه درمان به اعضا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها