همسر شهید مدافع حرم سردار دهقان آزاد در گفت‌وگو با «بسیج»؛
همسر شهید مدافع حرم سردار دهقان آزاد گفت: شهید همیشه در بحث شهادت منقلب و آماده بودند، خیلی از دوستانشان در کنارشان پرپر شدند و در کنار مسئولیتی که داشتند خود جوش برای برگشت پیکر شهداء قدم بر می داشتند.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۰۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

همسر شهید مدافع حرم سردار غلام حسین دهقان آزاد در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سردار شهید با شخصیتی ایثار گر و مخلص داشتند و هر وقت از ماموریت برمی گشتن فقط اضطراب این را داشتند که از قافله شهداء جا نماند و به دوستاش برسد و هدفش از به شهادت رسیدن؛ کسب قدرت بیشتر برای احیاء دین مبین اسلام و دیدار با اهل البیت (ع) بود.

شهید سردار غلام حسین دهقان آزاد فردی مخلص و ایثار گر بود

وی افزود: شهید ایزد دهقان می گفت: در احیاء دین خون شهداء اثر گذاری بیشتری دارد و کاری که من با خون خودم می توانم انجام دهم؛ با زنده بودنم نمی تونم انجام دهم.

وی تصریح کرد: من خیلی وقته میدانستم سردار شهید رفتنی هستن و به ملکوت می رسند، فقط به ملکوت فکر می کردند، هدفشان رسیدن به قافله شهداء بود، مخصوصاً بعد از به شهادت رسیدن سردار شهید سلیمانی یک روزهم که خیلی حالشان بد بود خواب سردار دیده بودند و از سردار شهید قولی گرفته بودند و گفتند سردار آن چیزی که می خواستم به من دادند.

وی متذکر شد: شهید همیشه در بحث شهادت منقلب و آماده بودند، خیلی از دوستانشان در کنارشان پرپر شدند و در کنار مسئولیتی که داشتند خود جوش برای برگشت پیکر شهداء قدم بر می داشتند و می گفتند من هدفم اینه مثل سید الشهداء (ع)، پیکر شهداء را جمع کنم.

وی در پایان با اشاره به حرف ها دشمنان مبنی بر اینکه مدافعین حرم برای پول رفتند، خاطر نشان کرد: این گونه افراد فقط باعث ناراحتی خانواده مدافعین حرم و شهداء مدافع از حرم می  شوند؛ فقط در آن دنیا متوجه این غلط بودن این افکار و آزاری که به این خانوده ها رساندند، می شوند، شهداء به مادیات فکر نمی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها