معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

اجرای طرح سردار سلیمانی رسالت مهمی برای همگان است

تبریز- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: طرح سردار سلیمانی مسئولیت مهمی را برای همه ما ایجاد می‌کند و آن پیاده کردن عملکردی مثبت و نتیجه‌ای شایسته به نام ایشان است.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۰۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جلسه قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی سپاه بناب، افزود: سردار سلیمانی اعتقاد جدی به نیروهای مردمی داشت و مردمی بودن, با اخلاص و استکبارستیز بودن از شاخصه های بارز ایشان بود که امروز در همه  عرصه ها باید به آن ها تأسی جست.

وی ادامه داد: این طرح پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب بوده و طی آن پیاده سازی شعار «هر پایگاه مقاومت، یک پایگاه سلامت»، به مساعدت نیروهای بسیجی به ثمر نشست و جلوه ای از هماهنگی موثر بین حوزه ی بهداشت و سلامت با بسیج بوده است.

گلمحمدزاده با دامنه‌دار خواندن اثرات بیماری کرونا مشکلات روانی اجتماعی و اقتصادی را نیز از عواقب مهم حاصل از کرونا عنوان و بیان کرد: امروز مبارزه با کرونا صرفا مقابله در عرصه  سلامت نیست بلکه مقابله با مشکلات چندین عرصه  مختلف است، بخصوصا در دوره‌ای که همچنان در شرایط تحریم ناجوانمردانه به سر می بریم.

وی کنترل پیش از ابتلا و شناسایی و درمان بعد از ابتلا  را دو مأموریت مهم دانست و اضافه کرد: معیار عملکردِ قابل قبول برای ما، پیاده سازی این دو مهم بوده است که به لطف الهی، عملکرد قابل قبولی را در این زمینه شاهد بوده ایم؛بطوری که کاهش بستر بیماری و آمار مرگ و میر در این زمینه بسیار محسوس بوده است.

گلمحمدزاده با اشاره به وضعیت غالب زرد یا نارنجی شهرهای سطح کشور، آن را نتیجه مثبت طرح سردار سلیمانی خواند و گفت: این خود سندی بر بازخورد مثبتی است که از طرح حاج قاسم سلیمانی گرفته شد و به حول و قوه الهی قویتر از پیش نیز ادامه خواهد داشت، تا روزی که به نقطه مهار این ویروس در سطح کشور برسیم.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا وحدت، تعامل، هماهنگی و تبعیت را ویژگی مشترک دوران دفاع مقدس و و مقابله با کرونا، خواند و اظهارداشت: همان طور که باکری ها در میدان جنگ تحمیلی، خود در خط مقدم جنگ به پیش می رفتند و عنصر مهم تعامل به شمار میرفتند، امروز نیز در میدان جنگ با کرونا، بارها و بارها شاهد حضور در فعالانه ی مسئولان خدوم در خط مقدم و همکاری با سایر اجزا بوده‌ایم که صمیمانه جای تقدیر و خداقوت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار