آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بانه برگزار شد

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و دیگر مسوولان مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه بانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۱۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بانه سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، ضمن قدردانی از حضور حاضرین در این مراسم اظهار کرد: انقلاب مردمی ایران بر پایه سه عنصر خدامحوری، دین، رهبری و مردم به پیروزی رسید و شکل گرفت، مردم در کنار رهبری هیچ گاه از اعتماد به خداوند دست نکشیدند و حوادثی که در طول چهل سال گذشته اتفاق افتاد با کسب تجربیات بسیاری پست سر گذاشته شد.

وی افزود: امروزه ایران یک کشور مستقل پیشرفته، آزاد و اثرگذار در منطقه و یک تکیه‌گاه بزرگی برای آزادی‌خواهان جهان است که تشنه عدالت هستند و ما شاهد شکل‌گیری هسته‌های عدالت خواهی بعد از وقوع انقلاب اسلامی بودیم که در خیلی از نقاط مختلف این هسته‌ها و نهضت‌های انقلابی به ثمر رسیده اند.

سردار حسینی با اشاره به تبدیل شدن ایران به کشور قدرتمند در منطقه عنوان کرد: طبیعی است که وقتی کشوری به استقلال کامل رسیده باشد و پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده است دشمنان زیادی با توطئه‌ها و صرف هزینه‌های بالا در پی نابودی آن باشد دشمنان بزرگ در پی دشمنی با ملت و کشور و رهبری و اهداف بزرگ هستند، چرا که این اتفاق منافع استکباری آن‌ها را به خطر انداخته است.

وی بیان کرد: کشور‌هایی که تحت استعمار بودند و امکانات تجهیزات خود نتوانسته استفاده کنند به یک نتیجه کلی رسیدند که باید در مقابل دشمنان ایستاد و از نمونه‌های آن قرار گرفتن محور‌های مقاومت در مقابل محور‌های استکباری که این نوع جبهه، جبهه حق علیه باطل است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: شهید سلیمانی یک نهضت بزرگ را در منطقه شکل داد و شکست بزرگی را نصیب دشمنان نمود دشمنان هزینه‌های میلیارد دلاری کرده بودند تا به سوریه و عراق و لبنان و یمن سیطره پیدا کنند و شکست خوردند و ما نیز شهدای عزیزی همچون شهید سلیمانی را داشتیم که در این مسیر جانش را فدا کردند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر همه تحریم‌ها و فشار‌های دشمن مقاومت کردند خاطرنشان کرد: مردم ایران در برابر تحریم‌ها، فشارها، ترفند‌ها، توطئه‌های دشمن مقاومت کردند، اما سر تسلیم فرود نیاوردند، از جان و مال خود گذشتند، اما از مسیر انقلاب عقب‌نشینی نکردند و نظام و رهبری را تنها نگذاشتند و با پیشرفت‌ها از این پیچ تاریخی در حال عبور هستند، لذا باید مسئولین نیز با جهادی عمل کردن و انقلابی بودن در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند.

سردار حسینی با اشاره به تکریم و تودیع فرماندهان سپاه بانه اظهار کرد: از خدمات سرهنگ فرهاد ولادی فرمانده سپاه بانه تقدیر و تشکر میکنم و برای امیر عباس امری فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه در این سنگر و در راه خدمت رسانی به مردم شهید پرور شهرستان آرزوی موفقیت دارم

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار فرهاد ولادی تقدیر و سرهنگ پاسدار امیر عباس امری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه معرفی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار