انهدام باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در قروه

میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان قروه از انهدام باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۲۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان قروه در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای شدند؛ و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند

وی در ادامه با اشاره به اینکه اموال مسروقه در بازرسی ازمنزل متهمان کشف و ضبط گردید اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو این شهرستان، پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه در پایان با اشاره به اینکه توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت تاثیر بسزائی دارد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و پلیس را در انجام خدمات و وظایف خود یاری رسانند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات