خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود با حضور در دبستان دخترانه شاهد شهید باکری در راستای پویش لبخند رضایت از زحمات و تلاش مدیر دبستان و معلمین این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۲۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
تقدیر مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود از زحمات فرهنگیان دبستان شهید باکریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود با حضور در دبستان دخترانه شاهد شهید باکری در راستای پویش لبخند رضایت از زحمات و تلاش مدیر دبستان و معلمین این مدرسه در پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی تقدیر و تشکر کرد.
علی اکبر شکوری گفت: اینطور نیست که با مجازی شدن آموزش‌ها کار معلمان ما سبک‌تر شده باشد. یک معلم شاید دو تا سه برابر وقت آموزش معمول در مدرسه، زمان صرف می‌کند.
وی در ادامه اظهار کردند: دو رویکرد محوری پویش لبخند رضایت برای پر کردن دو خلاء گفته شده، نخست تکریم، تجلیل و تقدیر همگانی از معلمان مجاهد در عرصه پرورش و آموزش در وضعیت کرونا و دوم ارتقای پرورش در دوران کرونا است.
خانم امین زاده مدیر دبستان شهید باکری در بخشی از این دیدار گفت: در دوران سخت کرونا، معلمان نمونه‌های درخشانی از ایثار، فداکاری، و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند و همچنین خلاقیت‌ها و نو آوری‌های زیادی را در این خصوص ثبت و درج کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها