فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین جبهه میانی:
فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین جبهه میانی گفت: کاوش برای تفحص شهدا توسط گروه های با انگیزه و مخلص با قدرت در جبهه میانی ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۳۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،"علیرضا گل محمدی" در مراسم افتتاح معراج الشهدای مهران و تکریم ۴۰ شهید تازه تفحص شده، اظهار داشت: ماموریت جبهه میانی در خصوص تفحص شهدا از بالای خانقین کردستان عراق هم مرز با استان دیاله عراق شروع می شود و تا مرز استان واسط با الاماره در منطقه چیلات ادامه دارد.

وی تاکید کرد: فعالیت جبهه میانی در پنج محور اصلی سومار، مندلی، میمک، رزباطیه و محورهای چنگوله و قلاویزان است که عملیات تفحص توسط نیروی انسانی دستگاه های مهندسی با بالاترین دقت انجام می شود.

وی یادآور شد: هدف و ماموریت اصلی گروه جستجوی شهدا در جبهه میانی این است که با قاطعیت گزارش کنیم که هیچ شهیدی برای تفحص در این منطقه وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین جبهه میانی گفت: پیکر مطهر ۴۰ شهید سرافراز دفاع مقدس از فروردین امسال تا حدود یک ماه پیش در مهران و مناطق عملیاتی چنگوله و قلاویزان تفحص شد.

گل محمدی یادآور شد: ۴۰ شهید تازه تفحص شده به عملیات های عاشورا ۲ و والفجر سه مربوط می شود.

وی در خصوص یگان های این شهدا نیز افزود: شهدای تفحص شده از یگان های لشکر ۴۱ ثارالله، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب و تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان است.

فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین جبهه میانی گفت: همه ما نیازمند وجود یاد این شهدا هستیم و نباید هیچگاه از یاد آنان غافل شویم.

وی در خصوص مکان معراج الشهدای مهران نیز افزود: این مکان به درخواست اهالی منطقه، مسوولان و بسیجیان ایجاد شده است.

به گزارش بسیج، در این مراسم پیکر مطهر ۴۰ شهید دوران مقدس که تازه تفحص شده بود با حضور جانشین کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و مسوالان استانی مورد تکریم قرار گرفت.

ارسال نظرات