خبرهای داغ:
شرکت توزیع نیروی برق گلستان با صدور اطلاعیه ای از مشترکان برق استان درخواست کرد تا با کاهش 10 درصدی مصرف برق در شبانه روز ، به پایداری شبکه برق کمک کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۱۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛شرکت توزیع نیروی برق گلستان با صدور اطلاعیه ای از مشترکان برق استان درخواست کرد تا با کاهش 10 درصدی مصرف برق در شبانه روز ، به پایداری شبکه برق کمک کنند.

متن این اطلاعیه به این شرح است ؛

به اطلاع عموم شهروندان فهیم استان گلستان می رساند؛ همان طور که مستحضر هستید به علت مصرف بیش از حد گاز در هفته های اخیر و به این دلیل که سوخت بسیاری از نیروگاه های کشور گاز شهری بوده ، متاسفانه به علت عدم مصرف بهینه انرژی ، این موضوع منجر به محدودیت تامین سوخت نیروگاه های کشور و کمبود برق شده است.

در همین راستا با توجه به محدودیت های ایجاد شده در خصوص سوخت نیروگاه های برق کشور ، متاسفانه تولید برق در برخی از نیروگاه های کشور متوقف و از مدار خارج شده است ، که این موضوع باعث به وجود آمدن برخی قطعی های برق به صورت پراکنده در سطح شهرستانهای استان شده است.

در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، با صدور اطلاعیه ای از عموم مشترکان درخواست می کند با رعایت مصرف انرژی و با کاهش تنها یک درجه ای وسایل گرمایشی و کاهش ده درصدی مصرف برق در شبانه روز، نسبت به پایداری شبکه، مارا یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها