بانوان بسیجی و گروه های جهادی زنجانی سرآمد کمک های مؤمنانه در دوران کرونایی

بانوان جهادگر وبسیجی زنجانی از زمان شسیوع کرونا در کشور در انجام کارهای خیر وکمک به نیازمندان پیشگام بوده اند.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۸۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛پس از فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه، استان زنجان نیز همانند سایر استان ها در این زمینه پیشگام بوده است و برای دست‌گیری و کمک به نیازمندان به صورت خودجوش با همت خواهران جهادگر در مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج، روز دانش آموز ، شب یلدا و ایام فاطمیه و همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این کمک ها تهیه و میان نیازمندان شهرهای استان و بین محرومان و کسانی که معیشت آنان به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده بودند، توزیع شد.

 

لیلا رمضانی ؛مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت:در  این رزمایش همدلی و کمک مومنانه که توسط ۶۸۹ گروه جهادی صورت گرفت، بیش از 20هزار و444 بسته معیشتی، یک میلیون و690 هزار و44بسته بهداشتی ،۲۷ جهیزیه کامل برای نوعروسان و ۵۵ کمک جهیزیه و سیسمونی ،بیش از 5میلیارد تومان کمک مالی و تهیه وتوزیع تبلت در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد:همچنین باناون جهادگر بسیجی در روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر درمان و پرستاران بخش های مختلف بیمارستان با اهدای لوح سپاس پویش مردمی و شاخه گل تجلیل کردند.

 

رمضانی تصریح کرد: علاوه بر توزیع این اقلام کمک هایی مانند پخت غذای گرم و نان توزیع آن ،ذبح گوسفند قربانی ، پوشاک گرم و... نیز در بین اقشار آسیب پذیر این استان توزیع شد.

ارسال نظرات