رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۸۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست با اعضای کارگروه‌های تخصصی ۲۴ گانه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های دهه فجر هر ساله با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا شیوه اجرای برنامه‌ها متفاوت است.

موسی انصاری با اشاره به فرصت مغتنم نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی در دهه فجر، اظهار داشت: معرفی دستاوردها و اقدامات برجسته کشور به عنوان نمادهای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر ضرورت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکردهای مختلف فرهنگی و تبلیغی دهه فجر در استان، افزود: وحدت و همبستگی، دشمن‌شناسی، بصیرت افزایی، امیدآفرینی، خودباوری، اقدام و عمل از محورهای فرهنگی تبلیغی در دهه فجر سال جاری خواهد بود.

انصاری اظهار کرد: بازخوانی، تبیین آرمان‌ها و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی در عرصه انقلاب اسلامی با تأکید بر اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبری، تبیین نقش برجسته شهدا در پیروزی، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی از شاخص‌ترین محورهای دهه فجر انقلاب در چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و هر گونه تجمع با این عنوان در استان برگزار نمی‌شود افزود: برنامه‌های پاسداشت ایام الله دهه فجر در بستر فضای مجازی، رسانه و محیطی برگزار خواهد شد.

انصاری گفت: رژه موتوری ۱۲ بهمن، نورافشانی در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها، تهیه کلیپ‌های مرتبط با این ایام، فضاسازی محیطی، همراهی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و فعالیت گسترده در بستر فضای مجازی از جمله این برنامه هاست.

انصاری افزود: استفاده از ظرفیت‌ها برای پاسداری از آرمان‌های اسلامی و هویت تاریخی و انقلابی از اهداف گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی در دهه فجر، تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی در این دهه با تجلیل از نقش ارزنده‌ی سردار شهید سلیمانی در عزت و اقتدار کشور، یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را گرامی می‌دارند.

وی در پایان با تأکید بر نقش مهم کارگروه‌های ستاد دهه فجر استان در فضاسازی و بیادماندنی کردن این دهه، گفت: حداقل انتظار از همه‌ دستگاه‌ها این است که در برنامه‌ها فضاسازی محیط داخلی و بیرونی اداره‌ی خود را فراموش نکنند و از هم‌اکنون در جلسه با اعضای کارگروه و زیرمجموعه‌های شهرستانی برنامه‌های متنوعی در نظر بگیرند تا بسته به شرایط مشکلی در بحث اجرا نداشته باشند.

ارسال نظرات