خبرهای داغ:
رسول مظاهری
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:
در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی و یک مقطع حساس قرارداریم،عنوان کرد:شعاری که از ابتدای کرونا مطرح کردیم تعطیل ناپذیری مراسم هابوده وچندین برنامه فراتر ازبرنامه های تقویمی شورای هماهنگی برنامه ریزی و برگزاری کردیم
کد خبر: ۹۳۱۲۵۶۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ نصرت الله لطفی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان اصفهان با بیان اینکه از افتخارات شورا روسای شهرستانی این شورا هستند، اظهار کرد: افتخار داشته ایم در مقاطع مختلف در خدمت شهرستان های استان بودیم و یکی از استان ها از جهت هماهنگی بین شهرستان ها و هم افزایی استان اصفهان در سطح کشور است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و یک مقطع حساس قرار داریم، عنوان کرد: شعاری که از ابتدای کرونا مطرح کردیم تعطیل ناپذیری مراسم ها بوده و چندین برنامه فراتر از برنامه های تقویمی شورای هماهنگی برنامه ریزی و برگزاری کردیم.

وی با بیان اینکه این نوعی تغییر نگاه در برنامه های شورای هماهنگی است، گفت: ما یک تعامل و هم افزایی در حوزه های گوناگون سیاسی و مذهبی داریم و جدایی ناپذیر بودن دین و سیاست را در اقدامات خود لحاظ می کنیم.

لطفی با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت شهرستان ها در سطح کشور، عنوان کرد: در تقسیم بندی ما، در شهرستان های ویژه سرمایه گذاری ویژه با همکاری خود شهرستان و شورای هماهنگی داشتیم.

وی با بیان اینکه برخلاف تبلیغات کاذبی که در مورد برنامه های شورای هماهنگی می شود، ما از لحاظ بودجه ای در تنگنای شدید هستیم؛ گفت: در سال یک سوم بودجه شورا محقق شده است و مبالغ اختصاص داده شده در حد بودجه جاری و پرسنلی ما نیست.

وی با بیان اینکه امسال دهه فجر ماندگار در تراز گذشته خواهیم داشت؛ اذعان کرد: ما از گزینه های پیشنهادی برای بروزرسانی برنامه ها در سطح کشور استقبال می کنیم و حتما با تعاریف جدید و اقتضای شرایط حرکت خواهیم کرد.

لطفی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنها نهاد قانونی برنامه های عمومی و ایام الله است، خاطرنشان کرد: مردم عزیز نشان داده اند که با وجود مشکلات اقتصادی و اوج نابسامانی ها همچنان در صحنه دفاع از انقلاب حضور خواهند داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار